42" Pioneer/Panasonic/Loewe?? Hvilken er best kjøp/kvalitet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer wannawanga sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42" Pioneer/Panasonic/Loewe?? Hvilken er best kjøp/kvalitet?

Basically, lurer på om jeg skal kjøpe en plasma skjerm, 42 tommer. Må være HDTV Ready.

Har vært på Hi-Fi Centeret, og de snakkker selvfølgelig varmt om Xelos til Loewe, om hvor utrolig bra den digitale signalbehandlingen er.

På den andre side har jeg jo også fått med meg at Panasonic gjør bra ting med plasma for tiden, men er det bedre enn alternativene mine?

Også er det jo Pioneer da, som alle mener er best. Er det så enkelt?

Hadde vært greitt med noe input på dette, litt usikker på hva som virkelig er bra....

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på hifiklubben henger det en del skjermer nå, hvertfall i oslo grensen 18, jeg har sett litt på de som henger over for hverandre og til siden. alle med samme signal.

Jeg er ikke sikker på om jeg synes bildet på loewe er så mye bedre enn på for eks samsung skjermen som henger der. og fargene på Hitachi skjermen var noe helt annet enn på sharp. Så ta deg en runde å se litt, alle de 3 nevnte merkene har gode skjermer så det er vanskelig å gjøre et feilvalg.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle merker har vel gode og dårlige modeller, selv om de merkene du nevner vel ikke selger den billigste teknologien.

Hvorfor skal du ha det beste merket da - er det fordi du bor på Snarøya :razz:

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg "bare" fjorårets modell fra Panasonic, men jeg enda ikke sett noen plasma som har bedre bilde enn den. Når jeg så på den i butikken hang den på siden av en Pioneer. Jeg syntes at Pioneeren hadde et lite grönnskjär i bildet. Jeg er i hvert fall meget fornöyd med min Panasonic, men det beste er selvfölgelig å se selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha ventet på 436 modellene fra Pioneer. Jeg tror det helt klart er en grunn til at de blir kåret til årets plasma år etter år (EISA er korrupt... ja ja, si hva dere vil, men det tror ikke jeg).

Som fabian påpeker så kan det virke som om det var noe grønn/blå skjær i 435'en. Men det skyldes nok hovedsaklig sortnivået på den gamle modellen.

Du bør helt klart velge hva du synes er best. Men vent til Pioneer's nye modeller kommer. Mitt andre valg ville ha helt mot Panasonic's PV500.

Mvh
    Per Arne

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •