37" LCD til xbox 360 og film.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" LCD til xbox 360 og film.

Hei folkens.

Etter lesing fram og tilbake, så har jeg funnet ut EN ting: DET ER EN JUNGEL DER UTE!!!

Så derfor trenger jeg litt assistanse fra dere hard-core-folk her inne

Som Tittelen sier, 37" LCD til xbox 360 og dvd er det jeg er på utkikk etter. Har tenkt MYE på Viewpia 37", samt Philips 37pf7320, men klarer ikke å bli helt enig med meg selv.

Det jeg legger vekt på er følgende:
    Minst mulig etterslep
    Bra sort-nivå
    Skarpe bilder
    Den må støtte HD i alle vinkler og retninger

Det jeg driter i er:
    Om det er 10000000 siders text-tv minne
    Avtagbare speakers eller ikke
    Til dels utseende (bare ikke rosa)
    Pris... tenkte jeg max ville betale 16-18k for tven (ca)

Håper noen kan komme med noen gode forslag til meg nå, er desperat og helt LOST (begynner forresten på tv i usa i dag).

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei er i AKKURAT samme sete som deg !

Det står mellom disse to !. Etter jeg leste om Philipsen ble jeg veeeeldig usikker ! Var fast bestemt på Viewpia ,men dæggern nå blei jeg usiker!. Skal ha en 37 som jeg skal bruke til Xbox 360 og se dvd film. Vurdere å kjøpe meg en Hd dvd spiller som denne så slipper jeg å tenke på kvalitetet på filma ihvetfall

Men er det noen som har noen forslag !!! ;hjelp oss noen !

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor du får tak i en HD-DVD spiller men...., for det du har bildet av der er Panasonic S97 og oppskalerer til 720p og 1080i via HDMI ja, men det blir ikke HD av den grunn. Den omgjør bildeinfoen bare

Angående LCD skjerm, så har jeg en magefølelse av at begge to er like greie, kanskje heller litt mer mot Phillips. Sett på Phillips sin 32" et par dager nå og liker bedre bildet på den enn noen av de andre skjermene på Elkjøp som var dyrere!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes Philipsen er mye finere ! ,men det tar jeg løpe fart og driter i hvis Viewpiaen er mye bedre !. Men kontrasten på Philipsen bekymerer meg litt da den er på 800:1 kontra Viewpia som er på 1300:1 ,men det var en som skrev her inne at det ikke hadde noe å si da Philipsen tilsvarer høyere kontrast verdier i virkeligheten. Tror du Pixel + har noe å si på kvalitetet eller er dette bare et salgstriks

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær så snill og lov meg å slutte å sammenligne kontrast, lysstyrke og oppdateringshastighet på flatskjermer utifra papirtall/verdier. Dette da det finnes absolutt INGEN standard for måling av disse tall.

Dette betyr at de mest seriøs ofte måler konservativt, gjerne i et lyst rom mens de mer useriøse putter målern f.ex inni skjermen, slår av lyset og kun bruker en grunnfarge. Man kan med andre ord skape det inntrykket man vil, på samme måte som med "watt".

Eneste måte å sammenligne er å se selv.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nostra Philipsen eller Viewpiaen. Hvem er best ! Ikke noe bla bla bla bare si hvem som er best !

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •