LG Plasma med litt problemer..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG Plasma med litt problemer..

Hei alle sammen.

Bare slenger ut en lufting av et lite problem jeg har (og en kamerat med lik TV, men helt annen type DVD-spiller også har). Alt ser krystallklart ut, men nåe vi bruker scart-inngangene til å se DVD, så hender det at bildet kan bli litt "grøtete", spesielt i veldig mørke partier. Hvis man setter på pause kan man se at det flyr noen felt over skjermer kontinuerlig også (som om man ser en pc-skjerm igjennom et video-opptak). Begge to har akkurat det samme problemet og det virker litt rart siden vi har forskjellig utstyr ellers. Det er litt merkelig og at dette bare fremkommer når vi ser ved scart-inngangene. Monsterkabel i mellom har vi begge (av forskjellig merke)også. Ville vært heeelt utrolig rart om feilen lå på inngangene og på begge TV-ene....Alle tips mottas med takk!!!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen forslag?

Ingen som har forslag på dette? Mulig noen som har tips om beste innstlling heller? Det er da en LG MZ-42PM12X. Hvis jeg får (blir aldri fornøyd) stilt inn alt riktig,så har jeg ihvertfall det på det rette mener jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •