Erfaring med LG RZ42PX3 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av biltus
    Hvilket kabel-tv nett er du tilkoplet?
    Har sett dette fenomenet på en px4 tilkoplet Canal Digitals kabel-tv nett.
    Ved bruk av digital tuner på samme nett er problemet med rykkinga borte.
    Jeg er tilkoblet Canal Digitals kabel-tv nett, så da er det kanskje der problemet ligger? Har faktisk tenkt å kjøpe digital tuner i morgen, så det blir spennende å se om problemet forsvinner. Det blir vel bedre bilde på de fleste kanaler med digital tuner?

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ken, jeg lurte og på det der, og har fått til svar at noen kanaler som nrk og tv2 blir bedre, men så har du noen andre kanaler som kanskje ikke blir det, og kanskje noen som detter ut! dette var vist snakk om tv3 og noen andre kanaler, men er ikke sikker. skal å invistere meg i en tuner så fort pengene er i min hand

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som du og dine medsamensvorne har hatt denne tven i hus en stund, kan du/dere si noe mere om brukererfaringer. Har bildet blitt stabilt? Og er dere generelt fornøgd med tven, eller ville dere i etterkant gått for en annen tv? Vurderer sterkt selv å ta en tur til elkjøp denne ukaa, så trenger svar.....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Honner
    Nå som du og dine medsamensvorne har hatt denne tven i hus en stund, kan du/dere si noe mere om brukererfaringer. Har bildet blitt stabilt? Og er dere generelt fornøgd med tven, eller ville dere i etterkant gått for en annen tv? Vurderer sterkt selv å ta en tur til elkjøp denne ukaa, så trenger svar.....
    Joda, LG px3 er en bra tv, ingen tvil om det. Veldig fine farger - merker faktisk at den har 10-bits farger mot normalt 8-bits. Bildekvaliteten varierer litt med kvaliteten på signalene, men stort sett er det bra, og noen kanaler er veldig bra.
    Jeg synes den er meget god på dvd, og er spent på hvordan tv signalet blir med Force sin digitale tuner (får ikke den før i begynnelsen av oktober - utsolg overalt her i Tromsø).
    Px3 er også veldig brukervennlig med oversiktlige menyer, selv om fjernkontrollen virker litt billig og plastikkaktig.
    Kule bilde-i-bilde funksjoner er det også, og mange innganger - 2 scart, komponent og hdmi.
    Synes også tv'en er pen å se på, så jeg vil anbefale den.

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må si meg enig med ken tucky. angrer absolutt ikke et eneste sekund på at jeg kjøpte lg tv bilde er bra, grei oversikt på menyen, flerfoldige tilkoblingsmuligheter, flere enn på pa50e.. det sies at tv bilde på panasonicen er litt bedre enn px3, men har selv sammenlignet de to på elkjøp å px3 var best i mine øyne..skal du kjøpe det så ikke betal mer enn 21000. dette var prisen jeg betalte for min.. eneste som kan irritere meg er dette med hel skjerm og 16:9 sendinger. er nesten som tv ikke helt klarer å bestemme seg for hvilket format det skal sende i når man setter skjermen på hel skjerm når sendingen er 16:9. men dette anser jeg som en bagatell. hvis du har thorn i nærheten, så kan du jo gå for panasonic. de selger det for 20600

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også at PX3 så bedre ut enn PA50 i butikk.
    Som andre nevner har den også endel ekstra tilkoblingsmuligheter.

Så nå har jeg bestilt meg en PX3 og, får den neste onsdag

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står mellom denne px3 til ca 21000 eller en px5 til ca. 30000. Er så usikker på om det er verdt de ekstra pengene å invistere i en dyrere modell.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Honner
    Det står mellom denne px3 til ca 21000 eller en px5 til ca. 30000. Er så usikker på om det er verdt de ekstra pengene å invistere i en dyrere modell.
    Jeg ville ihvertfall ikke brukt 9000 mer for å få px5 med hdtv-støtte. Det er jo ennå veldig usikkert når hdtv blir almennt tilgjengelig, kansje 4-5 år eller mer, og til da får man vel en hdtv-skjerm til halve prisen av i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min igår, har gjort litt grov innstillinger (venter på kalibrerings DVD). Fantastisk tv, meget fornøyd så langt.
    Testet DVD via komponent, Xbox over RGB, HTPC over komponent med 720p og analoge UPC signaler.
    Denne tv'en slår min gamle 32" 100hz Thomson tv ned i støvlene selv på analoge tv signaler. DVD så helt rått ut.
    Anbefales.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, vær vennlig forhold denne tråden teknisk. Frakt til Tromsø eller lignende er det fint om dere tar opp i en ny tråd under "pris -og produktjakt". Link gjerne fra denne tråden.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •