lcd - kornete

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: lcd - kornete

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lcd - kornete

jeg satt å sløvet på lokale hifi-sjappen igår. begynte å tenke over hvor dårlig egentlig bilde på lcd-skjermen som hang der var. Tipper det var rundt 40 tommer pioneer skjerm. hvis jeg husker rett. Jeg la merke til det samme på flere skjermen av forskjellige merker og dimensjoner. Har ikke lagt merke til eller tenkt over dette før.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan si meg enig. Var på Hifiklubben i Stavanger for å sjekke ut noen forsterkere, og det var da jeg fikk se hva som ble kalt "HD-ready". Skjermene har noen plusser som ikke vår Panasonic 28" har, men CRT tv'n hadde langt flere plusser enn LCD'n.

"HD" my ass.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det er viktig å påpeke at kilden er alfa og omega her. Skulle ikke forundre meg om skjermene var koplet opp med Composite video el.likn. Koplet sammen med en god dvd spiller med enten component eller digitalt, ser bildet rimelig greit ut. Forøvrig synes jeg LCD tv er mye bedre enn Plasma på dette området.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var nok komblet med komponentkabel. Spilleren var nad L73 så akkurat topp kvalitet var det ikke. Men synes alikevell det var ja, mildt sagt dårlig. Jeg syntes faktisk det minnet meg på bilde min 32" widescreen av gamlesorten produserer. Da har jeg en jalla scart-kontakt fra dvd til tv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •