Erfaringer med Samsung PS-42S5HX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Samsung PS-42S5HX

Kjøpte for en tid tilbake Samsungs nye plasma TV:
    http://www.samsung.com/se/products/t...v/ps_42s5h.asp

Og er veldig fornøyd med TV med unntak av etpar ting.

-noen tv sendinger ser ut som de sendes i lav "farveoppløsning". typ likt 256 farger på monitor, bare ikke like ille. Dette har vel mere med TV sendingen og gjøre enn TV, men er litt irriterende kategoriserer det som ett plasma problem.

-Problem nummer 2 er at Tvn lager en høyfrekvent lyd når lyse farger(type knall hvit) skal vises på skjermen, noe som er helt utrolig irriterende.
    Håper det er noen der ute som har noen innspill eller erfaringer som kan kaste litt lys på dette problemet. Jeg har sendt mail til en samsung representant som er på ferie ei uke til zzz....
    Lyden er så irriterende at jeg kommer til å levere tilbake TVn om ikke det lar seg fixe :/

Newcomer Alfak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har det gått med denne? Har du fått fiksa problemene? Fremdeles fornøyd?

Kunne vært spennende å høre fra de som har denne hjemme i stua. Er den å anbefale og stemmer det at den blir bedre og bedre som noen sier? eller duger den ikke og det er små irriterende problemer med den som andre sier?

Jeg har selv sett den og da så den utmerket ut, men det var bare et knappt minutt så kanskje jeg så den på et "heldig" tidspunkt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Sitat Opprinnelig postet av Alfak
    Hvordan har det gått med denne? Har du fått fiksa problemene? Fremdeles fornøyd?

Kunne vært spennende å høre fra de som har denne hjemme i stua. Er den å anbefale og stemmer det at den blir bedre og bedre som noen sier? eller duger den ikke og det er små irriterende problemer med den som andre sier?

Jeg har selv sett den og da så den utmerket ut, men det var bare et knappt minutt så kanskje jeg så den på et "heldig" tidspunkt.

Fik gutta på StraX til å hente TVn og sjekke den. Det er nå 2 uker siden...
    Ringte dem idag og de har bestillt en ny strømforsyning til den...
    Så jeg sitter nu her og ser på veggen

Har ingen klager på TV untatt den pipelyden som forhåpentligvis blir fixa når dem får satt i ny strømforsyning.

Newcomer Alfak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du forteller hvordan det gikk med service og hva de gjorde? Jeg har lest på et svensk forum at det er en annen kar som hadde akkurat samme problem som deg med høyfrekvent lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alfak
    Kan du forteller hvordan det gikk med service og hva de gjorde? Jeg har lest på et svensk forum at det er en annen kar som hadde akkurat samme problem som deg med høyfrekvent lyd.

De byttet strømforsyning og lakkerte noe spoler, nu lager ikke plasmaen støy lengre og jeg er happy

Når det kommer til farge gjengivelse på denne plasmaen så kan jeg ikke uttale meg da jeg ikke har erfaringer fra andre plasmaer. Jevnt over er jeg fornøyd med bildet. Jeg har ikke digital dekoder, men kabeltv fra UPC...
    Jeg har dog en følelse av at fargegjengivelsen kunne vært bedre, men som andre har kommentert på dette forumet så blir bildet bedre etter bruk hehe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •