Samsung Slimfit

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung Slimfit

Hei

Har blitt mer eller mindre forelsket i denne

http://www.samsung.com/no/presscente...0000158402.asp

Bare lurer på om noen her greier å grave frem mer teknisk info om den, og enda bedre om dere faktisk har sett den i bruk.

Jeg har snakket med Euronics og de skal prøve å få tak i den for meg (om jeg bestemmer meg for den) så vil gjerne vite så mye som mulig asap. Kjøper uansett TV tidlig i neste uke.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://product.samsung.com/cgi-bin/n...Specifications

Det er to modeller, med og uten innebygget HD tuner. Velg modell i dropdown menyen.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=541592

Officiell tråd på AVSforum.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Takker for raskt svar

Men er litt i tvil om det er samme skjermen det er snakk om her, da den du linket til er en 30" og når jeg ser på bildet fra den europeiske samsung siden der skjermen er 32" og de amerikanske så er det stor forskjell på hvordan TVene ser ut også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet når (og hvor) Slimfit-modellene kommer til Norge? Ser forøvrig at det er et par problemer med 30-tommersmodellen (TX-R3079WH). Blant annet er lydkvaliteten dårlig (skurring fra høyttalerkabinettene), og så er linjene buet på midten. Noen andre som har informasjon her?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen her som har noe informasjon om dette??

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    Er det ingen her som har noe informasjon om dette??
    Hei, vi har så vidt begynt å levere Z308 modellen, men det er noen ukers leveringstid.. Har ikke hørt om noen problemer med de første som gikk ut iallefall.. så vi får håpe problemene er spesielt for de amerikanske modellene. (de som vi har i norden er produsert helt og holdent i europa, og det burde ikke være noen sammenheng mellom disse og de ntsc 30 tommerne som selges i statene)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    Hei, vi har så vidt begynt å levere Z308 modellen, men det er noen ukers leveringstid.. Har ikke hørt om noen problemer med de første som gikk ut iallefall.. så vi får håpe problemene er spesielt for de amerikanske modellene. (de som vi har i norden er produsert helt og holdent i europa, og det burde ikke være noen sammenheng mellom disse og de ntsc 30 tommerne som selges i statene)
    OK. Hvordan er bildekvaliteten på denne (Z308), sammenliknet med "standard" CRT-skjermer i samme prisklasse? Hvilke kompromisser er gjort for å få den så grunn? Og hva er forøvrig deres pris på denne?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Seeker
    OK. Hvordan er bildekvaliteten på denne (Z308), sammenliknet med "standard" CRT-skjermer i samme prisklasse? Hvilke kompromisser er gjort for å få den så grunn? Og hva er forøvrig deres pris på denne?
    Det er et litt annerledes oppbygd bilde.. Det er noe slags "nano pigment teknologi" som ser ut til å være en slags 6 eller 8 kantede piksler som du ser bildet er bygget opp av når du går veldig nær skjermen.. Jeg synes det ser litt mer digitalt ut enn på "vanlige" tv`er .. Jeg har bare sett bildet med gode signaler på messe, men da likte jeg bildet veldig godt.. Prisen er ~7990.- (veil)(men vi selger bare til forhandlere/kjeder)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •