Er det verdt å vente 2mnd??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det verdt å vente 2mnd??

Skal ha ny flott tv inn i hus siden min 29" nå virker en smule utdatert. Har ikke bestemt meg for verken crt,plasma,lcd eller bakprojektørtv, men skal ha en tv som er 37" eller større. En gang må en jo bare kjøpe, for nye og bedre modeller vil jo hele tiden komme . Har hørt at det nå i september skal komme nye tver med ny teknologi men har ikke helt skjønt hva dette innebærer.
    Led lcd tv hette det visst, men eg har ikke helt skjønt hva som er så mye bedre med disse tvene enn de som er nå på markedet.. Noen som kan gi meg en forklaring, og vil dette være det beste alternativet for en som vil ha et nytt og flott bilde?

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    "Tradisjonelle" lcd skjermer sliter ofte med dårlig svartnivå pga LCD-panelet klarer ikke å blokkere allt lyset fra lyskilden inni skjermen. Med LED er det ikke bare en lyskilde i skjermen, det kan være tusenvis av små lysdioder. Disse diodene kan slåes av i de områdene hvor man skal ha svart bilde eller eventuellt redusere lysstyrken for mørke områder.
    LED-LCD vil altså ha bedre svartnivå. Om det er verdt å vente på gjenstår å se, men jeg tror det kan bli bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •