Ny TV - hvilken teknologi? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lygren: hva mener du med "pixelering" på siden? Er det dårlig geometri du tenker på? Har ikke sett sånne skjermer live ennå, men er litt nysgjerrig på hvordan de fungerer i praksis. Som du har skrevet tidligere så kunne slike skjermer sikkert blitt en kjempehit hadde de blitt lansert tidligere, selv om det muligens er for sent nå..

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Nei, er ikke kun geometrien, det er snakk om prikker i en form for bue fra sidene av skjermen. Ser nesten ut som store pixler, derav utrykket. Måtte nesten avbildet det for å illustrere problematikken...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også en fru som ikke vil ha ledninger i taket. Er det en DLP tv som du virkelig kan anbefale Lygren. Har 30000 til rådighet!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, jeg har selv Samsungs SP-50L7 jeg er strålende fornøyd med. Designet er bare så lekkert at jeg ikke hadde byttet det ut med noe... Jeg tror faktisk allikevel at Samsung går tilbake til det gamle boksedesignet på neste generasjon. Egentlig ganske utrolig, siden skjermen både har fått Eisa og er super-populær i USA (...og ja, jeg vet at Eisa er omdiskutert )! Vi kan jo håpe de endrer oppfatning, for jeg kunne gjerne tenke meg bytte ut denne med en 1080p@10000:1 ganske snart!

Her er LINK til Samsung'en på AVnytt.

Ligger for øvrig på 30-35k, men må nok spesialbestilles hos en Samsung-forhandler. Du kan jo ev. sende meg en PM, jeg skal nemlig ha meg noe nytt snart, og da skal du ikke se bort fra at denne går for type 25k?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ja, jeg har selv Samsungs SP-50L7 jeg er strålende fornøyd med. Designet er bare så lekkert at jeg ikke hadde byttet det ut med noe... Jeg tror faktisk allikevel at Samsung går tilbake til det gamle boksedesignet på neste generasjon. Egentlig ganske utrolig, siden skjermen både har fått Eisa og er super-populær i USA (...og ja, jeg vet at Eisa er omdiskutert )! Vi kan jo håpe de endrer oppfatning, for jeg kunne gjerne tenke meg bytte ut denne med en 1080p@10000:1 ganske snart!

Her er LINK til Samsung'en på AVnytt.

Ligger for øvrig på 30-35k, men må nok spesialbestilles hos en Samsung-forhandler. Du kan jo ev. sende meg en PM, jeg skal nemlig ha meg noe nytt snart, og da skal du ikke se bort fra at denne går for type 25k?
    Kommer du til å holde deg til DLP?
    Har ikke sett denne eller DLP av nyere dato, hvordan er disse biledkvalitetsmessig opp mot de beste plasma tvene?
    Hvordan er de i et rom med mye vinduer?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •