Trenger Hjelp til kjøp av ny 32" CRT TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger Hjelp til kjøp av ny 32" CRT TV

Hei

Jeg fikk hele racken min ødelagt i et lynnedslag nå nylig.

TVen min en Philips PW8505 32" er det jeg har mest problemer med å finne en erstatning til.

Har vert rundt forbi og sett på diverse TVer til 7-8000kr men de kommer ikke opp i klassen til den jeg hadde. PW8505 kostet meg 14895kr for 5 år siden og den knuser det Elkjøp/Ekspert har tilgjengelig av TVer idag spør du meg.

Trenger hjelp til å finne et tilsvarende TV som det jeg hadde. Noen tips?

PS! Jeg er meget begeistret for Philips sine TVer men er åpen for alternativ.

PS2! Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter lcd/plasma i denne omgang så hold det til bilderør om mulig. Om du/dere vet om en lcd/plasma TV som er så bra at jeg kan bli 100% fornøyd i forhold til det jeg hadde før uten at prisen hopper over 15000kr så vurderer jeg selvfølgelig det

På forhånd takk

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Velkommen til forumet.

Har du sett på Philips 32PW9520? Denne koster under 10k er toppmodellen til philips pr idag og bør være bedre enn din gamle 8505. Ellers er JVC HV32P40 , TX32PX10, TX32PD50(PX20)verd å sjekke ut alle disse er bra tv til ca 10k +/-

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo har sett på den på philips.no men ingen av de over nevnte butikkene har den inne i sortimangen pr idag.

Er det noen som har erfaringer med Philips 32PW9520 så ser jeg frem til å lese dem.

Må ellers nevne at PW8505 var toppmodellen da jeg kjøpte den, ser andre tv'er med samme "specs" men bildekvaliteten er ikke den samme (spør du meg).

Skal se nærmere på de andre TVene du nevnte også.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Panasonic TX32PX10 i Januar,og vil sei meg meget fornøyd med det. Ser at det koster under 7000 kr nå, så det er eit kjøp eg absolutt vil anbefale til den prisen ja.

Nykommer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Hei ! Prøv å kjøpe nyere brukt (2-3år) CRT - tv fra f.eks.Philips, som er høyspesifisert dvs i 8000 eller 9000 serien. De kan kjøpes for 1/3 del av nyprisen....
    Sitat Opprinnelig postet av DjDead
    Hei

Jeg fikk hele racken min ødelagt i et lynnedslag nå nylig.

TVen min en Philips PW8505 32" er det jeg har mest problemer med å finne en erstatning til.

Har vert rundt forbi og sett på diverse TVer til 7-8000kr men de kommer ikke opp i klassen til den jeg hadde. PW8505 kostet meg 14895kr for 5 år siden og den knuser det Elkjøp/Ekspert har tilgjengelig av TVer idag spør du meg.

Trenger hjelp til å finne et tilsvarende TV som det jeg hadde. Noen tips?

PS! Jeg er meget begeistret for Philips sine TVer men er åpen for alternativ.

PS2! Jeg er i utgangspunktet ikke ute etter lcd/plasma i denne omgang så hold det til bilderør om mulig. Om du/dere vet om en lcd/plasma TV som er så bra at jeg kan bli 100% fornøyd i forhold til det jeg hadde før uten at prisen hopper over 15000kr så vurderer jeg selvfølgelig det

På forhånd takk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan DjDead !

Jeg har en 32pw8505 som jeg skal selge... send meg pm dersom du er interessert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •