Hjelp til kjøkken-TV (maks 7000)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til kjøkken-TV (maks 7000)

Tenkte å bytte ut LCD-monitoren på kjøkkenet med LCD-TV. Tilkobling til PC og mulighet for veggfeste (helst VESA) er essensielt. Ellers er design og bildekvalitet de to viktigste faktorene.

Jeg setter makspris til 7000 spenn. Hva ville dere kjøpt?

Går jeg for et jallamerke kan jeg få en forholdsvis stor skjerm, f.eks Videoseven V7 LTV27C 27"WS til 6.300,- Men siden vi snakker om en kjøkken-TV klarer jeg meg fint med 23" og kanskje enda mindre. Ser LGs LZ50 23" nå er nede i 6.750 kroner. Noen som har noen erfaringer med den?

Og BTW, er det noen der ute som selger veggfester uten å rane kundene? :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir alltid overasket over hvor bra bilde denne tv'en har hver gang jeg stikker innom elkjøp. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...UI%2026MWL2205 Mener på denne har vært priset til 6.500 i butikken en stund. Ser at mange priser på nettet hos elkjøp har økt på endel modeller...Siden den har høytaler under er den ikke bredere enn en 23". Vanskelig å finne noen rimelige 23"..Har selv lett for å ha på soverommet, men venter forløpig..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten, hvor selger de LG LZ50 for 6.750,-??

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viper73
    Forresten, hvor selger de LG LZ50 for 6.750,-??
    På Stretto. http://www.strettoshop.no/PartDetail...:36211;r:aller

Fant at de var billigst på Produktguiden.
    http://www.produktguiden.no/Listprices.asp?ID=126763

Fant også at det ikke er lenge siden 11.600 var laveste pris på denne, og at det er noen som tar 12.700 for den....

:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thanks, lurer på om jeg må bestille den. Den så bra ut den. Noen som har sett bilde på denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LGLZ50 23"

Jeg skal innom LG og ta en titt på den til uka

Jeg kommer med mer info. Det som overrasker meg er at jeg ikke finner en eneste test/omtale. Og den har da vitterlig vært på markedet en del uker.

Noen som klarer å finne noen ok test av denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kom igjen da!

Er det sånn at alle i forumet bare er på utkikk etter størst mulig skjerm til (TV-)stua? Har dere ikke kjøkken? Eller soverom? Eller do? Plasserer dere 42" HDTV-plasmaer overalt?

Er det virkelig ingen andre her som har noen erfaringer å dele?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bestilt!!

En liten oppdatering...

Jeg har vært og tittet på den LG-skjermen nå, og det ble til at jeg bestilte den. :grin:

TV-bildet er bra, det er ikke det beste jeg har sett, men tilfredsstillende til å være en nr.2-TV. Terningkast 4. Innsynsvinkelen er bra.

Designet er ganske lekkert. Den mørke rammen gjør at bildet gir følelsen av mer kontrast enn det egentlig er. Den har en fin finnish, ser ikke så "plastic" ut som veldig mange av konkurrentene.

Alternativer har jeg ikke funnet mange av. Hovedgrunn: Jeg har oppdaget at Sony ikke er alene om å levere skjermer i denne størrelsen uten VGA/DVI. (Utrolig...), b-merker har kanskje tilkoblingene i orden, men ser billig ut, og har dårligere bilde.

Dersom DVI av en eller annen merkelig grunn er uvesentlig for deg, bør du nok ta en titt på bl.a. Sony, som har en modell med et bedre bilde til en overkommelig pris.

For meg som skal koble en PC til, og vil ha noe lekkert å henge opp på kjøkkenet med ok bildekvalitet, så er LZ50 midt i blinken!

PS! Hvis du har samme kjøleskap som meg, så er dette en TV som står veldig fint i stil:
    http://nordic.lge.com/sv/prodmodelde...&model=NOTHING

;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •