Thomson 32WH412B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thomson 32WH412B

Var innom Elkjøp i går og bestilte en Thomson 32WH412B til 5995,-
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...ON%2032WH412B#
    Ser nå at den koster 5495,- på elkjop.no så jeg får forhåpentligvis til den prisen. (gjelder ikke elkjøps prisgaranti mot nettbutikker?)

Noen som har erfaringer med denne TV-en. Hadde egentlig tenkt til å gå for Philips men selgeren snakket varmt om denne Thomson Tv-en.
    Hvordan er denne TV-en i forhold til Philips TV-ene i samme prisklasse.
    Hadde egentlig bestemt meg for PHILIPS 32PW8620 (http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%2032PW8620)
    Men selgeren påstod at dette var en mye dårligere TV. Ser at Thomson Tv-en ikke har CAM-filter, hva har dette å si?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av impreza
    Var innom Elkjøp i går og bestilte en Thomson 32WH412B til 5995,-
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...ON%2032WH412B#
    Ser nå at den koster 5495,- på elkjop.no så jeg får forhåpentligvis til den prisen. (gjelder ikke elkjøps prisgaranti mot nettbutikker?)

Noen som har erfaringer med denne TV-en. Hadde egentlig tenkt til å gå for Philips men selgeren snakket varmt om denne Thomson Tv-en.
    Hvordan er denne TV-en i forhold til Philips TV-ene i samme prisklasse.
    Hadde egentlig bestemt meg for PHILIPS 32PW8620 (http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%2032PW8620)
    Men selgeren påstod at dette var en mye dårligere TV. Ser at Thomson Tv-en ikke har CAM-filter, hva har dette å si?
    Så selgeren rett ut at philipsen var en mye dårligere tv??
    i den klassen ville jeg kanskje heller tenkt på tx32pm11 som som får til samme pris eller lavere.

Elkjøp har ikke prisgaranti lenger,kun 30 dagers full returrett. men du får jo bare prøve

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    i den klassen ville jeg kanskje heller tenkt på tx32pm11 som som får til samme pris eller lavere.

Elkjøp har ikke prisgaranti lenger,kun 30 dagers full returrett. men du får jo bare prøve

Elkjøp har fortsatt prisgaranti, men de markedsfører det ikke så sterkt lenger. Fikk senest 600 kroner tilbake sist uke etter at min LG RH 7500 HDD-opptager var satt ned hos Lefdal.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Funkypapa
    Elkjøp har fortsatt prisgaranti, men de markedsfører det ikke så sterkt lenger. Fikk senest 600 kroner tilbake sist uke etter at min LG RH 7500 HDD-opptager var satt ned hos Lefdal.
    De har ikke prisgaranti lenger, men de har 30 dagers returrett, dvs at varer kjøpt med returrett (gjelder ikke mobiltelefoner,ting kjøpt med abbonoment osv) når da en konkurrent setter ned prisen på en vare innen 30dg kan kunden hvis han vil bare levere inn opptakeren for å kjøpe hos konkurrenten. Derfor er det bedre å betale ut mellomlegget i stedet for å få en retur.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har prisgaranti. Det er ikke noe de annonserer med, men de har det.

Går du inn og sier at de har x hos forhandler y til den og den prisen så får du x til samme pris eller bedre såfremst det er mulig å skaffe varen. Den gjelder heller ikke Internett, men de matcher ofte prisen der også hvis de har mulighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han sa vel ikke at den philipsen var mye dårligere, men at Thomson 32WH412B var en bedre Tv til den prisen.

TX32PM1 koster jo kun 3999,- på elkjøp pluss at det er en 50 Hz TV så hvordan kan denne være bedre?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei den du tenker på er tx32pm1, det er 50Hz versjonen
    tx32pm11f er 100Hz versjonen. Kan uten tvil anbefales
    vet det er litt surr blant de 2 modellene siden det er så lite som skiller i varekoden

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei den du tenker på er tx32pm1, det er 50Hz versjonen
    tx32pm11f er 100Hz versjonen. Kan uten tvil anbefales
    vet det er litt surr blant de 2 modellene siden det er så lite som skiller i varekoden
    Men så selger de ikke tx32pm11f på Elkjøp da, så da er det ikke så mye vits. Jeg har bestemt meg for å kjøpe på Elkjøp siden de har 30 dagers returrett.

Har forresten kjøpt Thomson 32WH412B nå, og er godt fornøyd hittil. Har hatt en 21" CRT tidligerer så skal jo ikke så mye til for å gjøre meg fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av impreza
    Men så selger de ikke tx32pm11f på Elkjøp da, så da er det ikke så mye vits. Jeg har bestemt meg for å kjøpe på Elkjøp siden de har 30 dagers returrett.

Har forresten kjøpt Thomson 32WH412B nå, og er godt fornøyd hittil. Har hatt en 21" CRT tidligerer så skal jo ikke så mye til for å gjøre meg fornøyd.
    jaja,de fleste har dem i sitt sortiment, men antaglivis ikke den der du bor.

bra du er fornøyd

Newcomer Kniffen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thomson 32wr100

THOMSON 32WR100 koster 3800 hos elkjøp men 2800 på lefdal????????

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •