Pioneer PDP435, Panasonic 50PDS eller Hitachi PD5200?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Pioneer PDP435, Panasonic 50PDS eller Hitachi PD5200?

Hei,

beklager posteringene gang på gang, men det er ikke akkurat noen poster som passer mitt dilemma.

Skal fort summere opp priser og sånt slik at det gjøres litt lettere

Pioneer PDP435 = ca. 30000
    Panasonic 50PDS = ca. 19000
    Hitachi PD5200 = ca. 22000

Budsjettet var originalt på 30.000 for både lyd OG bilde. Foreldra vil ha flate høyttalere som står i stil med plasmaen, selvom jeg selvfølgelig ville hatt noe som slo ann . Men det skulle da fullt være mulig å få noe akseptabelt til 6-7.000,-? Det vil vel "sprenge" budsjettet med 1-2K hvis vi får PDP435 for den prisen.

Problemet er nå, jeg skal koble til XBOX (component), DVD (scart-rgb/component?), VHS (scart), digital dekoder (scart), og senere PC (vga/dvi).

Pioneer'en eller panasonic'en har ikke mangt med innganger, men det har hitachi. Sånnsett er hitachi'en bedre. Så forøvrig på bildet på både hitachi og panasonic, og synes panasonic'en hadde sinnsykt bra bilde - og har hørt at hitachi'en ikke takler dårlige signaler så bra (men skulle tro UPCs digitale dekoder gjør en grei jobb mht signaler?)

Så er jo designet på Pioneer'en - helt sinnsyk Fattern liker godt designet, og jeg har lest at bildet også er bra.

Men står litt i tvil, vil gjerne overtale foreldra til å betale litt ekstra for lyd og bilde slik at vi får pioneer'en, hvis det er mulig.

* Er det noen som kan gi råd på hvilken jeg bør velge?
    * Og er det noen fordel å velge pioneer'en utenom panasonic'en, utenom prisen?
    * Er det verdt å betale ekstra for pioneer'en?
    * Er hitachi'en et bra valg eventuelt?
    * Vil det gå greit å ha:
    - XBOX (component)
    - Digital Dekoder (scart)
    - Vhs (scart)
    - Dvd (scart)
    - Pc (ehm, aner ikke hvordan jeg skal koble til denne om jeg bestemmer meg for pioneer eller panasonic, hjelp!)

Takker på forhånd, og beklager for en nokså rotete post, men jeg lener meg selvfølgelig mest mot pioneer'en, hvis jeg får den til grei pris.

På forhånd, super takk!
    SineTwo

EDIT: Glemte space ett sted

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PD5200 ville jeg ikke valgt da den ikke er HD-ready og ikke kan vise 720p i 50Hz

PA50 vil gi det beste bildet på vanlig signal.

Og hvis dere vurderer 435 så vurder heller PV500. Den beste TV'n på markedet enn så lenge. (billigere også)

Newcomer sinetwo sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er pv500 billigere enn 435? Dvs er det noe sted den koster 30K?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte ikke på du tenkte på 435FDE. Tenkte automatisk på 435HDE (ca 40K)

For øyeblikket er det vel ikke noen som har det billigere, men tidligere solgte en forhandler PV500 til ca. 30.000 inkludert fot.

EDIT: Dette er en teknisk tråd som sammenligner de tre apparatene. Det finnes utallige tråder om prisene på disse TVene, i tillegg til AVnytt. Vær vennlig forhold denne tråden teknisk!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •