32" LCD som er HD-ready?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" LCD som er HD-ready?

Heisann.

Etter mye fram og tilbake oppi hodet mitt ang. flatskjerm, så har jeg (tror jeg) kommet til at jeg ikke trenger noe større enn 32". Har dere noen tv'er som dere kan anbefale som har bra bilde, samt støtte for HDTV, vil jo ha den klar til xbox 360 i november =)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rz32lx2

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Jeg vurderer også denne LG'en opp i mot en Thomson 32WH220S4. Hadde egentlig bestemt meg for Thomson'en, men begynner og tvile litt nå...

Tenkte og inn på LG's hjemmesider og sjekke de totalte spec'ene på denne LG'en men akkurat for øyeblikket er de nede for vedlikehold.

Angående en annen tråd på dette forumet hvor det ble diskutert om denne LG-skjermen er en LED-LCD, så fikk jeg beskjed om det samme fra LG's norske kontor. Men om dette er tilfelle eller ikke er jo ikke dette noen garanti for.

Noen som kan hjelpe litt på dette, og ikke minst sammenligning av disse TV'ene?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En selger som selger flere merker sa han skulle ha den nye Philips Ambilight til det samme som deg + å se på fotball.Han hadde prøvd alt,men Philips er den eneste som ikke får etterslep på raske bevegelser.Kommer i denne måneden sa han til meg i begynnelsen av Juli.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tro på at denne Sharp'en er kanon bra, iallefalle kanon pris på den i disse dager på yatack..

http://www.yatack.no/product?product_id=217162

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sjekket spec'ene på dagens philips og de har en rasponstid på 12ms mens Thomson sin har en respons på 8ms..

Men denne philipsmodellen det er snakk om kan jo være en nyere modell som ikke er kommet på markedet ennå, men er like rundt hjørnet..

Det som plager meg litt er at jeg ikke har klart og spore opp moen responstid på LG sin 32"... Denne er har jo en suveren kontrast til LCD og være. Hele 1200:1

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av age
    Har tro på at denne Sharp'en er kanon bra, iallefalle kanon pris på den i disse dager på yatack..

http://www.yatack.no/product?product_id=217162
    Ja, ser jo grei ut den, men har jo en kontrast som er en del dårligere en LG'en og ikke minst synes ihvertfall ikke jeg den var i nærheten like lekker som LG'en og Thomson'en sånn utseendemessig :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er ikke ekte led lg'en har men en form for mellom ting hvor du har en lampe som styrer hver tiende pixel mener jeg. Når det gjelder responstid er vel denne oppgitt til 8 ms. Absolutt en god LCD, men som mye annet ville jeg foret den med parabol.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Superprice
    det er ikke ekte led lg'en har men en form for mellom ting hvor du har en lampe som styrer hver tiende pixel mener jeg. Når det gjelder responstid er vel denne oppgitt til 8 ms. Absolutt en god LCD, men som mye annet ville jeg foret den med parabol.
    ??
    Er ikke sikker på om jeg henger med deg på den siste setningen.. (Mulig det er jeg som er treig så sent på natten da )

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LCD og plasma er mer kresen på signalet enn hva crt skjermer er. Derfor ville jeg anbefalt å bruke parabol for å få best mulig bilde.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, var vel egentlig det jeg tenkte meg til. Vel blir kabel for min del den første tiden, men så fort det kommer en digital kabel-tv-tuner på markedet som leverer HD-muligheter så blir det kjøp av en slik, og da er vi nok inne på saker tenker jeg:-)

Vel, nå er det sengetid her! Go natt, og foreløpig tusen takk for tips, meninger og kommentarer:-) Tiden vil vise hvilken skjerm det blir!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •