Matsui 42" Plasma 42MWP5005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Matsui 42" Plasma 42MWP5005

Ser Lefdal selger denne Matsui 42MWP5005 for under 10k. Noen som har sett denne? Noe å ha? Har faktisk blitt imponert av bilde på den mindre Matsui LCD tv'ene i forhold til prisen. Anyone got any info on it??:-|

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ligner sikkert på mye annet i prisklassen. Trolig er det paneler fra enten Samsung, LG eller en av de andre store OEM-produsentene. Fellestrekkene for disse skjermene er relativt god kontrast (sjekk specs, selvsagt, er det en eldre utgave kan du risikere å ende opp med 1000:1), gjerne 3000:1. Svakhetene på disse TVene ligger ofte i prosesseringen/skaleringen som ikke er helt optimal, mulige problemer med HDCP over eventuell DVI, gjerne litt problemer med farger (stikk mot lilla eller grønt er vanlig), og sortnivåer pleier ærlig talt ikke tilsvare kontrastmålingen på 3000:1, spesielt da sammenlignet med produsenter som Panasonic som oppgir det samme. I tillegg er fargegraderinger nesten alltid relativt godt synlig pga 8 bits prosessering og plasmapanelets natur. Lang liste det her! Du FÅR altså bedre bilde om du betaler 17k for en Panasonic men det sier seg vel kanskje selv...?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thanks Lygren. Jeg har selv en Panasonic 37" - 50 - som jeg er meget fornøyd med (ikke hd ready denne heller) på stuen, men skal lage til ett barne lekerom/kjellerstue/alt mulig rom, mest for å se på dvd og litt tv (fotball) og slikt. Bare int i stort bilde til billig pris på det..Men usikker på hva som blir best. Ikke avhengig av int høytalere og stativ. Bruker bare elfa trikset på veggstativ. Går ut fra du ikke har sett denne Matsui tv heller. Hadde tenkt å kjøpe QPV'en men den er aldri inne på lager og så har flere hatt div problemer med denne. Og så "henger" den igjen litt vell mye, men det gjør kanskje denne Matsui modellen også, hvem vet.. He He. Kanskje noen andre har sjekket den ut?:-P

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sjekka den ut jeg heller, men om du skal bruke den til å se fotball tror jeg du kommer til å irritere deg mer over hakking og "utflyting" av fargene enn å følge med på kampen. men sikkert en grei 2.tv uansett da.. du får lage plass til pj og lerret da vettu. Får en grei pj og lerret for 10k

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Marjusen.

Hvilke prosjektor tenkte du på da? Jeg har mulighet til ett bilde på ca 70". Avstand mellom vegg til der hvor prosjektor må stå er ca 3,3 meter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •