samsung PS-42S5HX /Panasonic-42PV500E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung PS-42S5HX /Panasonic-42PV500E

Hei. Er på vei til å kjøpe meg hdtv klar plasma og trenger hjelp.
    Etter å ha sondert markedet er det disse to jeg står igjen med til rundt 30 000,-
    Er veldig glad for en tilbakemelding / innsplill fra noen som kjenner til begge disse modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stol ikke blindt på hva andre anbefaler. Det er alfor mange som er opphengt i ett
    spesiellt fabrikat, og dermed er det best, basta! Få sett på begge skjermene, og kjøp den DU synes er den beste. Selv har jeg kun sett Panasonic-modellen (på Lefdal Elektro, Strømmen Storsenter). Den var i en klasse for seg sammenlignet med det som stod utstilt sammen med den.

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er i samme båten, hadde bestemt meg for 42PV500, men enkelte vifter med Samsungflagget. Er helt klar til å bestille nå, og må få gjort det før lageret går tomt igjen. Har ingen mulighet til å få sett noen av disse her hvor jeg bor, kom gjerne med noen synspunkter.
    Vet jo at om jeg går for PV500 så vil jeg ikke bli skuffet, men er P5H noe bedre billedmessig? Designet på Samsungen er jo penere, men hvis den ikke har 2x HDMI og heller ikke 2 tunere så er det jo synd :\ Da kan jeg jo like gjerne gå for S5h?

Uten å lage en prisjakt, så fikk jeg pris hos min lokale forhandler (en it leverandør) på Samsungene: 31500,- for P5H og 28500,- for S5H inkl frakt

Går nok for PV500 hvis ikke noen kan overbevise meg i løpet av de neste 24 timene

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •