Qpv32lcdhd-05

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Qpv32lcdhd-05

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Qpv32lcdhd-05

Finnes det noen der ute som har denne TV'en og kan gi meg noen erfaringer?

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje litt off topic, men er QPV32LCDHD-05 og Relisys RLT3200 samme skjerm? Etter å ha lest litt om den og sett bilder av den på AVForums.com i denne tråden synes jeg de ser mistenkelig like ut?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Qpvision 32LCDHD-05

Sitat Opprinnelig postet av nilsga
    Kanskje litt off topic, men er QPV32LCDHD-05 og Relisys RLT3200 samme skjerm? Etter å ha lest litt om den og sett bilder av den på AVForums.com i denne tråden synes jeg de ser mistenkelig like ut?
    Uff, dette er en "jungel".... Jo mer man leser og undersøker, jo mer oppdager man og mer usikker blir man..
    Det jeg vet er at Qpvision bruker Samsung sitt LCD panel, og på dette vet man at Samsung er store. Jeg fikk også rede på i går at fra september så vil Qpvision få nytt LCD panel (samme som er på Samsung i dag) en vesentlig forskjell er at den dynamiske kontrasten øker fra 500:1 til 3000:1... ser ut til at det vil lønne seg å vente litt hvertfall...

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av j.furu
    Uff, dette er en "jungel".... Jo mer man leser og undersøker, jo mer oppdager man og mer usikker blir man..
    Det jeg vet er at Qpvision bruker Samsung sitt LCD panel, og på dette vet man at Samsung er store. Jeg fikk også rede på i går at fra september så vil Qpvision få nytt LCD panel (samme som er på Samsung i dag) en vesentlig forskjell er at den dynamiske kontrasten øker fra 500:1 til 3000:1... ser ut til at det vil lønne seg å vente litt hvertfall...
    Det er vel ikke dymanisk kontrast man har oppgit nå på QPVision. For alt jeg vet er den 2000:1 i dag. Samsung sine med 3000:1 dynamisk har 800:1 vanlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dynamisk eller ikke..

Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Det er vel ikke dymanisk kontrast man har oppgit nå på QPVision. For alt jeg vet er den 2000:1 i dag. Samsung sine med 3000:1 dynamisk har 800:1 vanlig.
    Jaja, der ser man, ikke engang de på Qpvision visste dette tydligvis når de selv sa at den ville bli 3000:1 fra sept 05. Dette vil egentlig si at kontrasten øker fra 500:1 til 800:1 hvis jeg forstår deg rett. Dette skal visstnok som jeg har hørt gjøre at panelet blir enda bedre å se på under lyssterke forhold i rommet, stemmer dette?

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet du om det er noen andre specs som endres også? Responstid, oppløsning osv... Hva med pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Qpvision 32LCDHD-05

Sitat Opprinnelig postet av nilsga
    Vet du om det er noen andre specs som endres også? Responstid, oppløsning osv... Hva med pris?
    Nei, det sa de ikke noe om.. Han som har det tekniske ansvaret er på ferie og kommer tilbake den 8 august, tenkte å ta tak i han da. Jeg har kun vært i kontakt med en på salg, du vet selgere.....

Synes det er rart jeg ikke har kommet i kontakt med noen som har en slik TV her på forumet enda... Komplett.no er utsolgt på de pr i dag, så noen må det jo være der ute et sted.... Skulle likt å høre deres erfaring så langt. Jeg skal primært bruke denne til TV, koble opp en digital paraboltuner og en DVD brenner. Jeg har en 42" plasma fra Shark med LG/Phillips panel som er koblet til hjemmekinoanlegget som jeg bare ser DVD på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •