Hugoson 3221

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Hugoson 3221

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lcd Tv

Mitt første innlegg her...

Er det noen som har erfaring med Hugoson LCD-TV 3221?
    Den har 1000:1 i kontrast og 8ms i responstid - noe som burde bety at den er ok. HD-klar er den også. Men dette er virkelig en jungel nå, så jeg lurte på om det er noen her på forumet som har kjøpt denne?(de har solgt den på hifi-klubben noen måneder). Eller har andre gode tips til en god lcd-tv?

O.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hugoson LCD 32"

Sitat Opprinnelig postet av dog
    Mitt første innlegg her...

Er det noen som har erfaring med Hugoson LCD-TV 3221?
    Den har 1000:1 i kontrast og 8ms i responstid - noe som burde bety at den er ok. HD-klar er den også. Men dette er virkelig en jungel nå, så jeg lurte på om det er noen her på forumet som har kjøpt denne?(de har solgt den på hifi-klubben noen måneder). Eller har andre gode tips til en god lcd-tv?

O.
    Etter mye vurdering og x-antall besøk i forskjellige forretninger og lesning på div tester og forum av noen utvalgte LCD TV'er i 32" størrelsen så ble jeg overbevist i går om at Hugoson sin 32" er veldig bra i det prissegmentet. Det som gjorde utslaget for valget mitt var når jeg fikk se hvordan bilde ble med DVI-kobling, et skarpere bilde har ikke jeg sett på noen andre LCD TV'er i denne prisklassen. Sortnivået er bra, skarpheten er bra, du ser masse detaljer i bildet med DVI kobling. Det bør nevnes også at dette forringes noe ved andre typer oppkobling. Siden jeg først fikk TV'en i hus i går så har jeg ikke fått testet så mye enda, men det som er viktig er at man bruker best mulig oppkobling mot TV'en, ikke bruk dårlige scart-kabler, men kost på deg litt der.
    Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •