DVDO og Panasonic PV500E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVDO og Panasonic PV500E

Heisann...!!!

Lurer på om det er noen som har erfaring med å bruke DVDO HD på en PV500E, og eventuelt hvor mye ekstra dette gav i bildekvalitet. Har tenkt å kjøpe en slik plasma, og vurderer å koble til en DVDO HD. Den kan man jo benytte til en projektor (som skal kjøpes inn senere) også. Så hvis noen har erfaring med tilkobling av DVDO hadde det vært kjempefint om de kunne dele dem her. Takker ellers for et kjempefint forum.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVDO'en rydder opp i "uroen" i bildet (som du ser på alle plasma-TVr). Du kan lese litt mer om mine erfaringer i omtalen her: http://avforum.no/avnytt/showproduct...7/cat/9/page/1
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du skal koble utstyr til DVDOen via DVI, bør du nok kjøpe HD+, fordi HD ikke prosesserer HDCP kryptert materiale fra DVI inngangen. Dersom du skal koble utstyr til DVDOen via komponentkabel, kan du kjøpe HD. De to er like med unntak av at HD+ som sagt håndterer HDCP materiale fra DVI inngangen, og i tillegg kan takle høyoppløste signaler inn fra den inngangen.

(hvorfor er min hjemmekino nevnt to ganger på den siden Hi-Fil linker til, forresten?)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men vil forskjellen i bildekvalitet være "verdt pengene" når man kjøper en PV500, eller er prosseseringen av signalene internt i TV'en så gode at det ikke er nødvendig/ anbefalt?

Takker så mye for svar!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    DVDO'en rydder opp i "uroen" i bildet (som du ser på alle plasma-TVr). Du kan lese litt mer om mine erfaringer i omtalen her: http://avforum.no/avnytt/showproduct...7/cat/9/page/1
    Kan du utdype et par ting?

-Støttet også prosessering av digitale HDCP beskyttede innsignaler fra 480i til 720p/1080i

Hvor mange HDCP-kilder kan man hekte på? Bare 1? Jeg ser for meg at jeg om ikke lenge har både HDTV-tuner og HD-DVD/BD spiller.

-Gir deg mulighet for å lage HVILKEN som helst egendefinert oppløsning helt opp til 1080p, da inkludert eksempelvis 720p og 1080i

Kan dette settes opp individuelt for forskjellige utganger?
    Jeg ønsker å koble til bådeprojector og flatskjerm som hvil ha forskjellige behov.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •