LCD 32" eller 37" til PC-Spill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD 32" eller 37" til PC-Spill

Spesielt keen på Battlefield 2.

Kommer til å sitte 1,5 meter fra skjermen, og vil ha et stort bilde. LCD'en vil være tilkoblet DVI. Noen som har formeninger, helst basert på praktisk bruk, mhp hvordan det er å sitte rett foran å såpass stor skjerm.

Vurderer Viewpia 37" og vil erstatte min gamle 19" LCD 12 ms. Kanskje 32" er bedre når man sitter så nært?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: LCD 32" eller 37" til PC-Spill

Sitat Opprinnelig postet av Igge
    Spesielt keen på Battlefield 2.

Kommer til å sitte 1,5 meter fra skjermen, og vil ha et stort bilde. LCD'en vil være tilkoblet DVI. Noen som har formeninger, helst basert på praktisk bruk, mhp hvordan det er å sitte rett foran å såpass stor skjerm.

Vurderer Viewpia 37" og vil erstatte min gamle 19" LCD 12 ms. Kanskje 32" er bedre når man sitter så nært?
    Jeg har spillt litt på min Viewpia 32" og det er topp! Dog er den ganske lyssterk, så hvis man sitter så nærme som du sier kan det bli slitsomt. Hjelper sikkert med litt lys bak skjermen dog.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer å benytte denne til alt - dvs surfing og spilling. Lurer på om den er for lyssterk i lengden slik du nevner.

Noen andre som bruker dette som PC skjerm eller har alle disse i stua?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan. Kan si at den funker bra som pc skjerm til deg som lurte på det. 8)
    Og kan bekrefte at det er en fordel med mye lys i rommet vist du bruker den som pc skjerm, vist ikke blir det slitsomt i lengden. Battlefield 2 går helt fint.
    Til andre som leser dette, (orker ikke svare på alle innleggene som spør om disse skjermene)

Har selv viewpia 37. Synest det er en del mangler i menyen på dette, men ikke verre enn det jeg forventet til prisen. Personlig så likte jeg bedre selve bildet og fargene på min woyoung 32, men sort er bedre her, noe som er veldig viktig når man spiller. Når det gjelder kontrast så er vel det rellativt, vet ikke om det er en standar for hvordan det skal måles men kontrasten er hvertfall bedre på min 8ms 19" hyundai monitor. (oppgitt til 700\1)
    Men alt i alt, prisen tatt i betrakning så er jeg veldig fornøyd. Kan godt annbefales til pc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •