CRT for HTPC m/DVI og/eller komponent

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CRT for HTPC m/DVI og/eller komponent

Er det noen som vet om CRT-tv'er (widescreen 32" og oppover) på det norske markedet som kan kobles opp mot HTPC via komponent eller DVI og som gir høyere oppløsning enn standard PAL - f.eks. vha. Pixel-plus?

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32WE612 fra Thomson har component inngang og HI PIX. Har kjørt denne med XBOX og spill i 480P og må bare si at det ble j€€lig bra. Men den støtter ikke 720P og 1080i. Ved 720P får man 3 bilder på skjermen, bildet er da trykt sammen i bredden slik at man får 3 bilder.... Ellers har jo P40 fra JVC component inngang.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal sjekke ut de to. 720p hadde vært veldig bra å ha.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne slimfit-TV'en (knappe 40cm dyp) fra Samsung virker interessant. Tar ikke 720p, men bl.a. 1080i via komponent. Veiledende pris på 8990 i Sverige.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JVC HV32P37/40 takler HD via komponent inngangen. Har selv testet P37 med 720p og 1080i. Bildet blir utrolig bra! Kan ikke sammenlignes med plasma med HD. CRT med HD er betydlig bedre i mine øyne

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg hadde mistanke om - ihvertfall om man tar prisen i betraktning. HV-32P40 kan man jo få for rundt tolv tusen. Spørs om det ikke havner en sånn i stua til høsten når jeg får mulighet for eget kinorom når jeg trenger enda større bilde.
    Leste tester av HV-32D25EU som er en snart tre år gammel modell. Denne kostet tjue tusen ny og når jeg søker på nettet ser det ut til at den selges for samme pris fremdeles. Derfor lurer jeg på om dette er en mer påkostet modell enn HV-32P40 eller om utiklingen rett og slett har vært så stor at man får mer for halve prisen i forhold til det en ny tv kostet for tre år siden?

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rs_banditt: ser i et innlegg du har skrevet i en annen tråd at Elkjøp har JVC'en til 7995 - det er jo en fantastisk pris! Det må da være det beste tv-kjøpet man kan gjøre for tiden hvis man klarer seg med 32" ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •