Philips 32PW8719 - etterslep!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 32PW8719 - etterslep!

Har kjøpt en PW8719 og er ikke helt fornøyd p.g.a. godt synlig etterslep.

Spesielt når ungene ser på tegnefilmer ser man at fargene henger igjen når bildet skifter. Spesielt henger rødfarge igjen. Sliter også med at ansiktsutrykk flyter ut, selv om bevegelsene ikke er spesielt raske. Også i filmsammenheng ser man skygger av bevegelse henge igjen, spesielt i mørke bilder

Problemet gjelder både ved bruk av parabol og DVD. Kjører DVD på RGB vanligvis, og etterslepet blir litt mindre sammenlignet med å kjøre den andre vanlige scart-inngangen.

La ikke merke til etterslepet med en gang slik at byttetiden er dessverre gått ut, eller hadde tv'en pronte blitt levert inn igjen.

Siden tv'en skal være bedre enn gjennomsnittet synes jeg ikke billedkvaliteten ikke er godkjent.

Er det noen som har de samme erfaringene? Tips på innstillinger for å bedre bildet etc.?

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har samme tv selv, og vet hva du snakker om. Husk at du kan ha én separat innstilling på av kanalene og på "vanlige" tv kanaler hvis du tar inn bildet uten dekoder.

Trikset for å redusere dette er at du justerer ned skarpheten og kontrasten. Overfører selv med rgb fra dvd spiller, og kvaliteten blir da såpass bra at skarpheten kan settes på 2 eller 3 uten at bildet blir noe dårligere. Ellers har jeg kontrasten på 47. Dette er da film innstillingene..

Jeg mottar kabel tv rett i tv'en, så der er innstillingene noe høyere, men også forholdene vesentlig dårligere.

Riktig innstilt gir denne tv'en svært gode bilder!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •