Hva er drawbacket med Viewpia-skjermene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er drawbacket med Viewpia-skjermene?

Siden det nå ser ut til at man kan få en (tilsynelatende) helt ok 37" 720p-skjerm til rundt 15k så begynner jeg å lure. På de andre Viewpia-trådene er det masse positivt, og jeg vurderer sterkt å bare gå for en slik. Men.

Jeg kunne tenkt meg å få høre velfunderte innvendinger mot denne modellen. For ordens skyld: TV'en skal kun kjøres med signal fra HTPC, så noen fiksing av et analogt bilde er ikke viktig.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Hva er drawbacket med Viewpia-skjermene?

Sitat Opprinnelig postet av hrokling
    Siden det nå ser ut til at man kan få en (tilsynelatende) helt ok 37" 720p-skjerm til rundt 15k så begynner jeg å lure. På de andre Viewpia-trådene er det masse positivt, og jeg vurderer sterkt å bare gå for en slik. Men.

Jeg kunne tenkt meg å få høre velfunderte innvendinger mot denne modellen. For ordens skyld: TV'en skal kun kjøres med signal fra HTPC, så noen fiksing av et analogt bilde er ikke viktig.
    Jeg har en 32" og syntes den yter bra til å være LCD. Men for meg er det en TV til tv-titting. Dette pga. sortnivået som er bra til å være LCD, men ikke bra nok til film. Samtidig er jo en 32" allt for liten til å se på film, det blir for stusselig. Men for all del, et glimrende supplement til en projektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal selv bruke den som stue-tv, og ikke som den primære hjemmekinoen så f.eks sortnivået er ikke krise. Jeg håper bare at 8ms gjør at man kan slappe av i fred og ro med f.eks fotball.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hrokling
    Jeg skal selv bruke den som stue-tv, og ikke som den primære hjemmekinoen så f.eks sortnivået er ikke krise. Jeg håper bare at 8ms gjør at man kan slappe av i fred og ro med f.eks fotball.
    Har ikke sett noen antydninger til etterslep, så det går nok bra. Digg med en slik tv nå i de lyse dagene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •