Problemer med sagem axium DLP 50 :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med sagem axium DLP 50 :(

Heisann, har fått noen problemer med min halvt år gamle sagem axium dlp 50" bakprojeksjons-TV.

Tv`n er begynt med irriterende lysglimt som kommer og går, visse farger blir helt hvite, minner om blitzing. Folka på expert hadde ikke peiling så jeg fikk bare komme med den .....AKKURAT DET frykter jeg kommer til å ta lang tid, så jeg prøver meg her først.
    Noen som har hatt samme lignende problemer med bakprokeksjonstv?

Jeg har selvsagt testet med forskjellig kilder.
    Lysglimta starter først etter noen timer med titting, og blir bare verre og verre...
    Tv`n har ikke gitt noen indikasjon på at pæra går mot slutten, skulle bare mangle etter et halvt års bruk.... :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Problemer med sagem axium DLP 50 :(

Sitat Opprinnelig postet av lo
    Heisann, har fått noen problemer med min halvt år gamle sagem axium dlp 50" bakprojeksjons-TV.

Tv`n er begynt med irriterende lysglimt som kommer og går, visse farger blir helt hvite, minner om blitzing. Folka på expert hadde ikke peiling så jeg fikk bare komme med den .....AKKURAT DET frykter jeg kommer til å ta lang tid, så jeg prøver meg her først.
    Noen som har hatt samme lignende problemer med bakprokeksjonstv?

Jeg har selvsagt testet med forskjellig kilder.
    Lysglimta starter først etter noen timer med titting, og blir bare verre og verre...
    Tv`n har ikke gitt noen indikasjon på at pæra går mot slutten, skulle bare mangle etter et halvt års bruk.... :roll:

En kompis som har Sagem hadde problemer med s-vhs inngangen bak, og da kom den en kar hjem til han. Tror det er importøren som dekker det, så få tak i nummeret til supporten til sagem og avtal hjemmeservice, i verste fall tar de med seg tv¨n, men da slipper du i hvertfall å drasse den ned til butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"En kompis som har Sagem hadde problemer med s-vhs inngangen bak, og da kom den en kar hjem til han. Tror det er importøren som dekker det, så få tak i nummeret til supporten til sagem og avtal hjemmeservice, i verste fall tar de med seg tv¨n, men da slipper du i hvertfall å drasse den ned til butikken.[/quote]"

hmm fikk fatt i et support nr. nå.

Nå er skjermen heilt klikka, slutt på flimringen men alt er omtrent Rosa. :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan jo for informasjonens skyld legge til at jeg har vært i kontakt med sagemsupport i Norge, som mente det var noe galt med fargehjulet.

Tv`n blir hentet og levert på døren, høres ut som grei service dette, så gjenstår det å se hvor lang tid dette tar... :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmmm