brukt plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: brukt plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

brukt plasma

Hei, har fått tilbud om en brukt no name plasma på 42 ", uten tvkort eller den slags, skjermen er vel egentlig beregnet for databilder tenker jeg, skjermen er vel 4-5 år gammel, den skal ikke ha noe innbrenning og er i tipp topp stand. Jeg har ikke sett på den ennå, men skal det til uken, men hva tror dere er den verdt 3000 spenn for å brukes som soverom tv? (kjøper en ekstern tv tuner beregnet på pc skjermer)

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel... Muligheten er jo der for at disse 3000 blir bortkastede penger , med mindre du har et langt soverom da, blir fort kornete på gamle plasmaskjermer vet du, og da er de ikke som en drøm allikevell, eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

avstanden blir vel 3 meter tenker jeg. Men så lenge det ikke er noen innbrenning etc, hvor dårlig kan kjøpet egentlig være?

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis den har blitt brukt til en "presentasjons" tv på feks flyplass, og har stått på 24/7 i 5 år kan det jo hende at den ikke er like frisk som den var før..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg kjøpte den og har testet den

den sliter seff. med kontrasten, går man nærme så ser man også prikker i mørke partier, men dvd via s-video fra 3-meter er helt kurant, og xbox er helt greit. noe som var litt snodig var at når jeg koblet til pc`n så forventet jeg at det kom til å bli bedre bilde på dvd, men det ble faktisk mye dårligere enn via s-video, VELDIG kornete, noen som vet hva det kan komme av?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •