32" - 37" LCD med HDTV støtte til film og xbox360/

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" - 37" LCD med HDTV støtte til film og xbox360/

Heisann

Nå har det seg slik at jeg har MEGET liten peiling på lcd/plasma, og fikk i den forbindelse høre at dere her inne har GOD peiling på slikt, så jeg håper på å få litt assistanse fra dere.

Min situasjon:
    Jeg er meget glad i å se film samt å spille xbox, og vil være klar med HDtv når xbox 360 og PS3 kommer til høsten og neste år, slik at jeg får utnyttet dens HDtv-støtte mest mulig samt at jeg vil ha en tv som egner seg fint til vanlig tv-titting og til nytelse av gode filmer på dvd. eg vil ikke ha noe større enn 37" og ikke noe mindre enn 32". Har sett litt rundt omkring, og har endt opp med at LCD er bedre enn plasma på denne størrelsen (tror jeg).

Jeg har ikke så ufattelig mye penger, men tenkte å bruke max 20.000,- NOK på denne investeringen, og forventer da at jeg får en tv som kan vise i allefall 720p, som funker like greit i dagslys som i mørke.

Har dere noen tips til meg om hva jeg burde gå for?

PS: jeg er ganske ømfintlig ovenfor etterslep og gjennomskinn (eller hva det heter).

Jeg takker på forhånd (for de som velger å hjelpe meg litt på vei inn i HD-tv'ens verden

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vent til oktober, som er en måned før xbox360 kommer. Prisene kan ha sunket innen den tid.

Vet ikke helt hva denne gjennomskin greien er, forklar.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med gjennomskinn mener jeg at på f.eks min tidligere lcd monitor, så kunne man se at lyset skinnte igjennom på mørke partier. Vet ikke om dette er noe som man finner på lcd TV ?

Men som du sier, tror jeg venter til utpå høsten, prisene har sikkert blitt lavere + at det har kanskje kommet noe bedre fram til da. For slik som det er akkurat NÅ, så har jeg ikke behov for noe annet enn min Phillips, 32PW8719.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •