Skikkelig god Lcd-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skikkelig god Lcd-tv

Hei, er ny på forumet, men regner ikke med at jeg gjør at for mye ulovlig i den tråden her.

Etter å ha kikket så smått på en Lcd på ekspert her om dagen, blei jeg overrasket over hvor bra bildene var blitt. Helt på høyde med plasma, i mine uerfarne øyne.

Så mitt spørsmål er hvilken lcd tv er best i prisklassen 20 000- 30 000
    I str 32-37''

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    9986 serien fra Philips får jo gode kritikker. Finnes i 32 og 37 størrelse. 37 koster vel ca 31K i disse dager.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den leste jeg om her i avforumet. Virker meg bra, men noen som vet om en plass der de har den til utstilling?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk Sharp på Hifiklubben! Nåværende modeller mangler muligens digital inngang, men har knallbra bilde (videoprosessor, kontrast og sortnivå) og er blitt svært rimelige i forhold til den høye kvaliteten.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manfred
    Ja, den leste jeg om her i avforumet. Virker meg bra, men noen som vet om en plass der de har den til utstilling?
    Denne henger ihvertfall på flat-veggen til Lefdal på Forus (Stavanger), regner med ihvertfall Alnabru og Sandvika også har denne modellen, samt Tiller i Trondheim.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, du.

Jeg dro for noen dager siden å så på tv'en på lefdal her i byen ja. Takker så mye for svar

Ble dog litt usikker da et tilbud på elkjøp gjør at Pioneer 435 koster omtrent det samme. Sikkert den dårligste varianten, men det er ikke så vesentlig for meg

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dere er faktisk villige til å gi 30k+ for usle 37". Det fatter jeg ikke. De fleste jeg kjenner får pusteproblemer når prisen på TV kommer opp i 10-15k.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann
    Så dere er faktisk villige til å gi 30k+ for usle 37". Det fatter jeg ikke. De fleste jeg kjenner får pusteproblemer når prisen på TV kommer opp i 10-15k.
    Jeg heller skjønner ikke åssn folk kan bruke så mye penger på så "lite".... Jeg ville aldri ha betalt så mye for en 42" engang jeg altså.

Det er bra bilde osv men det er ikke SÅ bra altså....at det rettferdigjør å bruke så voldsomt mye penger på det.

20 lapper er maks synes jeg for min egen del da...og da er vi virkelig på smerte grensa her slik altså.... :roll:

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nja jeg ser litt anerledes på det.

Har aldri vært typen til å kjøpe det billigste som er på markedet, veit jeg kommer til å irritere med over små ting som at produktet er dårlig satt sammen, samt etterslep og sortnivå.

Skal jeg da opp i mellomsjiktet koster jo en 42'' 22-25 000. Skal man derfor alikevel legge så mye som 20-25 000 idet og bli sånn passe fornøyd eller skal man spare og kjøpe en skikkelig tv med en gang.

Jeg for min del synes 37''9986 er litt i dyreste laget med rundt 31k, men ser for meg at prisen vil fall litt i nær fremtid.

32k for en 42'' pioneer synes jeg er helt akseptabelt, og hadde jeg hatt behov for tv'en i dag hadde jeg nok gått til innkjøp av en slik. (Har ikke behov for en plasma før i august da jeg flytter inn i den nye leiligheten)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •