PS2 koblet med komponent til QPV 32" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS2 koblet med komponent til QPV 32" LCD

Når jeg kjører DVD via PS2 og komponent tilkobling, velger skjermen min 480i, og når jeg prøver å sette spill i maskinen når den er koblet til via komponent får jeg bare lyd og "No Signal" på skjermen.

Hva er det som styrer hvilken oppløsning ( 480i etc ) som kommer? Er det DVD plata, playstation eller TVen som bestemmer dette?

Noen som vet om PS2 ikke klarer å sende ut video i komponent format når den kjører spill? har prøvd med tekken4 og GTA san andreas..

Newcomer Noldowarrior sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

PS2 skal kunne kjøre spill med komponentvideo-kabel; vil tro de fleste som bruker penger på ekstra bra bildekabel har et ønske om å spille spill med skarpt bilde på lcd/plasma eller prosjektor.

Dersom du ikke får til dette bør du sjekke alle instillingene i PS2s systeminnstillinger (de som kommer på skjermen når man starter maskinen uten spill/film i spilleren).

Når det gjelder oppløsning så vil jeg tro at PS2 har en fast oppløsning den kjører på (480i). Man har mulighet til å velge 480p ved spill som støtter dette og ved filmvisning. Vil tro dette også må velges i systeminnstillingene.
    Progressiv scan tror jeg kun fungerer med komponentvideo-tilkobling, men jeg har ikke fått testet dette ennå.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Putt i gamle kabelen og velg component i innstillingene på din PS2. Så putter du inn komponent kabelen igjen... vips så har du bilde...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •