Philips 107FP4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 107FP4

Hei.

Var på Elkjøp's vannskadesalg i dag. Møtte opp i god tid (2,5 timer før åpning) for å sikre meg en 42" philips plasma... Trodde jeg.

Problemet var jo at allerede ved stenging i går var det allerede en del i kø ... :-)

Uansett var det ca 6-8 forskjellige modeller som skulle ut.

De som var mest interessant var nok philips sine 42" plasma tv'er.

De hadde 2 siders annonse i adressa hvor det ble reklamert med at modellen 42PF9946 skulle selges til 9.995,-.
    Disse ble selvfølgelig revet bort øyeblikkelig sammen med 42" fra bl.a. samsung.
    Til min store forundring så jeg at også modellen 42PF9956 (progressive scan, pixel pluss, DVI med HDCP, ++) sto litt for seg selv. Også til 9.995,-. Men den var det liksom ingen som ville ha. Denne tv'en har utsalgspris på mer enn 30K. Grunnen til at denne var så billig var manglende embalasje og bruksanvisning.

Sikle, sikle. Den SKAL bli min... Men nei da. Han med kølappnummeret før meg... Typisk!!#€%€"€@!. Han sa han ville egentlig ha 9946 modellen, og var egentlig ikke interessert i 9956 modellen. Men han mente at det var vel kanskje bedre enn ingenting likevel.. Fuck FUCK FUCK!!.

Fikk etter hvert roet meg ned. Kø-lappen ropt opp... Og selvfølgelig "Beklager. Tomt for alle 42". Så mye vits å tilbringe 3 fuckings timer i kø!

Etter litt banning var det en av selgerene som ropte til meg.
    Han påsto at han kunne gi meg en superdeal på en helt ny plasma modell fra philips.
    De var ikke sluppet på markedet enda men om ca 2 uker skulle de få disse inn på lager. Denne modellen skulle i følge selgeren på elkjøp være en mye bedre tv enn både 9946 og 56. Han skulle gi meg under halv pris på den. Pluss full garanti (på varene fra vannskade salget var det meget begrenset garanti, og heller ikke mulig å kjøpe med elkjøps trygghetsgaranti.
    Tv'en hadde betegnelsen 107FP4. Noe jeg aldri har hørt om eller sett på noen butikk. Han kunne ikke gi meg så mye info om tv'en, annet enn at jeg måtte bestemme meg nå!!. Siden dette ble snakk om ett nytt produkt har jeg vel sjanse til å angre på kjøpet. + at det var 2 ukers leveringstid. Han sa det ikke var mulig å angre på dette tilbudet. Skitt au tenkte jeg og sa JA. I kassen når jeg betalte fikk jeg faktisk bekreftet at det var full returett og angrerett på kjøpet. Ingen problem.

Dro så selfølgelig hjem, rett på nett, for å finne ut mest mulig om den såkalte nye supre tv'en han skrøyt av... Men. På sidene til philips finner jeg ikke noe tekniske beskrivelser av denne modellen. Det dukker opp en link til bruksansvisningen, men når linken åpnet viser det seg at innholdet er fra 9946. Ingen tekniske beskrivelser eller spesifikasjoner.

Derfor spør jeg:

Er det noen som har sett denne tv'en eller funnet noen tester, teknisk info etc ???

Fant noe på pricerunner, audiovisual og andre typiske "shopping" sider. Men finner hele tiden forskjellige svar. Noen plasser står det at den har progressive scan, andre ikke. kompositt og ikke... etc.

Kan noen hjelpe?

Colargol

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer litt info Veit ikke noe mer om skjermen.

Men er bedre enn 9946 på pappiret

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er noe stabil i tysk så kan du lese spec-bladet her

-
    SK

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Her kommer litt info Veit ikke noe mer om skjermen.

Men er bedre enn 9946 på pappiret
    Rett link

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jaja

Er det høytalere på denne??

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har både høyttaler og pc inngang.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pris på Philips'en

Hva fikk du Philips'en for?

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er vist å få kjøpt for ca 15K kommende tiden...

Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser en som heter 107fp104. Sikker på at dette ikke er samme tv? Den selges uansett for 14995,- på lefdal

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •