HD-TV: Lyset i tunellen, jeg så det!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD-TV: Lyset i tunellen, jeg så det!

Vil bare dele min begeistring:
    Var i London i helga for første gang, tok "turist" turen innom Harrods ( Al Fayed og alt det der), fant "Sound & Vision" avdelinga og datt ned på kne når jeg møtte en 60" med HD demo i døra.
    Har jo lest om "fremtiden", men at det skulle være så bra.

Den omtalte var en LG RZ-60PY10 og rett ved siden av sto en RZ-50PY10 med samme signalet. Samme oppsette stod også lengre inn i lokalet, også her med HD kilde.
    Fikk også sett på "min trulovede" RZ-42PY10 (kjørte demo fra DVD), og ble overbevist om at den er god nok for meg
    Ellers var det flere Pioneer'er 435 & 505 i forskejllige varianter, og mange andre merker og modeller.
    Det var også en egen Sony avdeling som jeg bare nådde å se på såvidt (sto en stor plama i døra der også, med HD-demo)

Fikk alt for liten tid til å se meg om der, men kan vanskelig tenke meg at det finnes noen med flere modeller i butikk utstillinga, hvis noen vet om noen bedre, få høre!

Vil anbefale et besøk på Harrods hvis du får anledning

Vil bare legge til at jeg er sulteforet på demoer, finnes ca 2 gode panel til sammen i butikkene her hvor jeg bor. Elkjøp kjører en DVD fra Viasat som demo, med noe som må være rekord i komprimering, det er til å grine av.
    Når jeg tenker meg om er ikke de 2 noe god heller...

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke PY10 vifte? Det er noe man ikke hører i butikken, men når man tar den hjem bråker den bare mer og mer. Lydløse vifter finnes ikke.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har vifte i min 50" Samsung DLP-TV, og du skal være rimelig problemorientert for å legge merke til denne...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •