Kan dere anbefale PANASONIC TH37PA30P ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan dere anbefale PANASONIC TH37PA30P ?

Jeg har vært mye ratt og frem her på forumet og spurt hva som er bra og ikke. Men det er penger det kommer til slutt.

Nå får en jo PANASONIC TH37PA30P for 16.995,- hos Elkjøp og da begynner det å hjelpe seg.

Men vil dere anbefale meg å kjøpe denne? Jeg er veldig prikete på bilde og kommer bruke den til DVD,Tv-spill og Pc bruk(spilling)

Vil denne skjermen være noe for meg? Jeg så jo for lenge siden på en flatskjerm med Pixel Plus teknologi og synes det var helt sykt bra. Kan dette sammenlignes?

Newcomer SuperHeMan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en bra SD-tv, men den er ikke HD-ready...noe jeg personlig ville hatt hvis jeg skulle kjøpt meg en plasma i dag.
    Så annonsen i dag, fra elkjøp jeg og, det er nok siste gang den annonseres! Modellen har tross alt godt ut...
    Ikke umulig at den nye TH37PA50 kommer til lignende priser i nær framtid (denne er heller ikke HD-ready).

Newcomer SuperHeMan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye PA50 har vel forresten ikke pc inngang (hvis jeg ikke husker feil....)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja etter å ha lest litt på forumet her og på diverse andre sider så viser det seg jo at dette apperatet ikke er HD-Ready. Og det er like viktig som prisen for meg.....

Og jeg som nå håpet at det endelig var mulig å få en bra flatskjerm til en "ok" penge. Men ser ut som en blir sittans på gjerdet enda lenger.(Og jeg har sittet der alt for lenge nå altså)

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Men ser ut som en blir sittans på gjerdet enda lenger.(Og jeg har sittet der alt for lenge nå altså)
    Nja - du kan nok med fordel sitte der ihvertfall litt lenger. Se det an til slutten av Mai ihvertfall.

-Dette fra en som hoppet over gjerdet for lenge siden - og alt for tidlig...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja. Men det er kjedelig å vente.... Men etter hva jeg har lest litt her å der så kommer det endel nytt iløpet av året.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tar deg selvfølgelig turen til en butikk for å få en visning på dette produktet før du kjøper. må ikke kjøpe noe slikt usett.
    det er vannvittig forskjellig kvalitet på dette så vær kresen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt hele fredags kveld og så vanlig tv på en 37pa 30. Jeg synes det er en god tv.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    th37ph30 kan ikke vise Hd gjennom component som pa50 kan! Er jo litt kjipt om man får sort skjerm når SD-signalene stoppes.

Dessuten har pa50 prosessor som kan vise over 2000 gråtoner 8 milliarder farger totalt. Så forresten pa50 med D-vhs i 1080i og panasonic med ekte 1080i stod på samme signal ved siden av. En SD skjerm som takler HD såpass godt holder for de aller aller fleste. Så noe mer dybde og skarphet på storebroren selvfølgelig. Men for mange som ikke vil legge ca. 15 lapper ekstra på bordet så er PA50 et veldig bra kjøp.

Jeg mener også SD skjermer gir bedre bilde på dagens tvsignal og dvd, Hd app må jo tross alt bruke ressurser på å nedskalere. Det er hvertfall innntrykket jeg sitter med etter å ha sammenlignet diverse SD og HD app. med parabol og kabel tv!

Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skvaldre
    th37ph30 kan ikke vise Hd gjennom component som pa50 kan! Er jo litt kjipt om man får sort skjerm når SD-signalene stoppes.

Dessuten har pa50 prosessor som kan vise over 2000 gråtoner 8 milliarder farger totalt. Så forresten pa50 med D-vhs i 1080i og panasonic med ekte 1080i stod på samme signal ved siden av. En SD skjerm som takler HD såpass godt holder for de aller aller fleste. Så noe mer dybde og skarphet på storebroren selvfølgelig. Men for mange som ikke vil legge ca. 15 lapper ekstra på bordet så er PA50 et veldig bra kjøp.

Jeg mener også SD skjermer gir bedre bilde på dagens tvsignal og dvd, Hd app må jo tross alt bruke ressurser på å nedskalere. Det er hvertfall innntrykket jeg sitter med etter å ha sammenlignet diverse SD og HD app. med parabol og kabel tv!
    du har nok helt rett i det du sier, man må også huske att hd tv i norge er langt unna enda. i usa er hdtv enda ikke kommet så langt man håpet på. så kjøper man en tv som ikke er hdready tror jeg ikke man kjøper "katta isekken".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •