Til dere som drømmer om LCD/Plasma TV 40" ++ - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 143 av 143
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kozesmurf du må skjelne mellom (til dels dårlige) plasmaer du har sett i butikk kontra (en bra) plasmaskjerm kalibrert riktig. De gode skjermene som Panasonic, NEC og Pioneer får jo ikke akkurat "royal treatment" på elkjøp...
    Jeg for min del har nå brukt laaang tid på plasma kjøp. Har enda ikke bestemt meg da jeg ikke har fått en skikkelig demo på NEC 50XR4.
    Jeg regner med at så fort jeg får sett den og evt. 42" til NEC så kommer jeg til å bestemme meg.
    En god plasma er så absolutt et produkt som hos meg kommer til å leve lykkelig sammen med min Benq PE8700+
    Nettop fordi jeg ikke alltid føler for så intens kino opplevelse som et 220cm bredt bilde gir.
    I tillegg så er det kjekt å kunne fyre opp xboxen når lillebruttern er på besøk uten å voldta øya :lol: :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har prøvd med å la strømledningen gå ut fra siden av PJ'en og signalkabler bakover.. rimelig adskilt da vil eg påstå..
    merket lite eller ingen ting forskjell.
    men eg har ikje prøvd å skjerme strømkabelen totalt enda, eller legge signalkabler/strømkabler fra DVD-spiller i hver sin retning hvor minsteavstanden ville blitt ved uttaket bak DVD-spilleren/PJ

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg begyner snart og føle meg som en skikkelig idiot, jeg var så dum og bestilte meg en Philips 37PF9986, så denne i butikken med sat. dvd og vanlig takantenne, utifra det jeg kunne se var bilde vesentlig bedre der enn på 32" (Panasonic TX-32PL10F) jeg har hjemme på digital parabol.
    Mne det virker som om det var et dårlig kjøp i deler av innleggene her

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •