QPVision QPV42SDL

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

QPVision QPV42SDL

Hei

Må si jeg synes dette er et god deal, da jeg ser mest på film og spiller litt på xbox. 9890 er jo en knall pris da.

Har bare et spørsmål.

1. Får jeg bra tv bilde selv om jeg kun har kabel tv fra canal digital i boretslaget jeg bor i. Så vidt jeg vet har ikke boretslaget noen form for antenne, vil det si signalene sendes på en annen måte. Positivt \ Negativt ?

Har dere noen råd ?

Mvh
    Klas

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja..

Ifølge gutta bak innkjøpene, hopper tv-bildet litt med den som heter H05, men ikke på den aller billigste.

Jeg kan også opplyse om noe annet.

De skjermene de sender ut nå og en god stund framover, SDL, er ikke HDCP- kompatible, men det blir de, men dette tar noe tid. Det er en del partier som er sendt allerede, som må selges ut først.

Jeg tror tv-tuneren er helt ok på denne skjermen, ikke akkurat Loewe-kvalitet, men helt ok. Få deg en dvd-spiller med bra komponentdel, og lev med tv-bildene. Tv-signalet suger anyways.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil ikke anbefale denne tven dersom du kjører kabeltv. Er nok noe signalkresen denne tven ja. Men prisen er jo overkommelig, og bruker du den til mye film så er den absolutt å anbefale.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Tja..

Sitat Opprinnelig postet av Syn-Sam
    De skjermene de sender ut nå og en god stund framover, SDL, er ikke HDCP- kompatible, men det blir de, men dette tar noe tid. Det er en del partier som er sendt allerede, som må selges ut først.
    Ser at deal er utsolgt og venter ikke inn igjen før i slutten av mai, er det slik at dette partiet også er "gamle" modeller ? Vet du om flere endringer ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •