Hjelp...!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hjelp...!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp...!

Har nettopp fått en ny 32" lcd skjerm i hus. Men dessverre viser det seg at jeg ikke får opp noe bilde på tv`en i det hele tatt. -ikke engang meny. Det ser ut som lysrøret(ene) inne i apparatet ikke virket??? noen som har vært ute for noe lignende?

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan og til hva har du koblet den opp da?

Men et eller annet slags bilde burde vel dukke opp kun ved å koble til strøm og slå den på, så... Jeg vet ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    koplet tv`en til strøm og antenne. Har også prøvd med DVD spiller, men poenget er at det ikke er liv i skjermen i det hele tatt. Skjermen får strøm, det ser jeg på strømindikatoren. Kan veksle mellom stand by, og på (indikatoren går fra rødt til grønt) men selve skjermen er død.
    Har prøvd å holde en lommelykt inntil apparatet, og da kan jeg såvidt skimte menybildet. (hvis jeg legger nesen inntil skjermen)

Merkelig hva? Ingen skader på emballasjen som skulle tilsi hardhendt transport, så det er vel en feil i produksjonen på min tv. Surt.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut fra beskrivelsen din , høres det ut til at du har gjort alt riktig og skulle i alle fall får visning av det menybildet du skimter med bruk av en lys kilde utenfra , problemet er nok at skjermen ikke får i gang baklys systemet, og at det er noe galt med det. Er nok bare å returnere skjermen, å få en annen hvor baklys systemet virker som det skal.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •