Noen som har erfaringer med lg RZ-42PY10 Plasma TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har erfaringer med lg RZ-42PY10 Plasma TV?

Har sett meg ut denne tven på dpnorge for ca 3200,-. Den har fått mye skryt i L&B, samt på bigscreen.se. Har lest om vifteproblemer på prisjakt.nu, men ellers hørt lite negativt. Later til å være et godt kjøp..

Noen som har personlige erfaringer med denne plasmaen? Positivt el negativt..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32000,- selvfølgelig...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har prøv dette spørsmålet tidligere uten å få respons, ser ikke ut til at det er mange som har erfaringer med denne Plasmaen.
    Jeg hadde selv klare planer om å kjøpe denne for kort tid side, etter å ha sett den med kabel TV signal(ikke digital) så ble den uaktuell. Ellers så syntes det var mye grønt i bildet når de kjørte en DVD film via Scart.
    Blir litt forundret når denne blir sammenlignet med referanse modellen Pioneer PDP-43HDE, for her er det STOR forskjell.
    Jeg er ingen ekspert, bor du i Oslo så har Elnor på Majorstuen denne utstilt, dra å se og bedøm selv.
    Tror kanskje jeg ville ventet til Panasonic kommer med sin TH-42PV500, i Sverige så ligger disse i samme pris klasse.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den LG'en der vill jeg nok ikke satset på. Har bare hørt negativt om den til nå(sett i forhold til pris og konkurrenter er det mye som mangler)
    Sats heller på Panasonic eller Samsung. Mye bra i denne prisklassen fremover.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •