Hva er lurt nå?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er lurt nå?

Jeg har vært borte fra omtrent alt som har med lyd å bilde fronten på en stund nå og har lite oversikt lenger.

Men jeg som sikkert mange andre har sitti på gjærdet lenge å venta på å kjøpe en LCD eller Plasma skjerm. Er tiden kommet nå? Eller lønner det seg å vente enda litt lenger?

Hører folk sier at di nye modellene som er HD-TV klare kommer fremmover nå slik at di som er i butikkene nå kommer til å selges billig. Jeg vil selvf ha HD-TV støtte så det er ikke et alternativ.

Jeg synes Pioneer's sine plasma virker veldig bra. Spesielt det at du kan koble en pc på den og få skikkelige bra bilder. Det kalles vel XGA tror jeg... Men prisen på den er vel 45.000,- sån ca. Noe som er litt stivt synes jeg.

Panasonic har jo 37" og 42" som er "ok" på pris men vet ikke helt åssn dem er. Og så er det om di kan kjøre "skikkelige" pc signaler da...?

Er det noen av eksperta her som kan kanskje gi litt lys på hva dem tror og hva dere tror kommer til å skje fremmover på dette markedet.

Takker

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo alltid slik at man får mer for pengene jo lengere man venter, men hvor lenge er man villig til å vente?

Selv har jeg enda ikke sett en eneste plasma eller LCD-TV som har god nok billedkvalitet til at jeg ville kjøpt den, men nå kommer en ny generasjon LCD til sommeren som virker veldig lovende....

Robert-

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på elkjøp idag og da var det en 42" Panasonic og en 42" Philips som stod der. Den Philipsen hadde ikke Picel Plus og dem viste en tegnefilm så jeg fikk ikke sett skikkelig på den.

Men alle sier jo denne Panasonicen skal være så bra. Men synes det var noe dårlige greier altså. Det var koblet med component(3 kabler eller noe) og det skal vel være bra?

Bildet var som et helt vanlig crt tv ikke noe mere. Og det fløyt noen pixler her å der på bildet....

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel enkelte kritikere av plasma som vil si at hvis en Plasma så ut som en CRT så var den meget bra.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. Jeg har enda ikke sett en plasma som er like bra som min crt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •