Oppheng til 32" LCD Skjerm.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppheng til 32" LCD Skjerm.

Jeg skal kjøpe QPVs 32 " LCD, og må ha en treplate mellom bærebjelkene på veggen til feste. Tenkte derfor å lage en bakgrunn til skjermen av en litt større plate som altså går litt ut på sidene av skjermen og skjuler ledninger etc. Er det noen som har noe lignende, og evt. har tips til fine materialer etc. Finner ingen som selger slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så en side et eller annet sted om en japaner som laget brett som man henger på veggen til plasma...men finner desverre ikke siden igjen...

Tror kanskje jeg ville ha tatt en stor plate slik at du kan montere høyttalere ved siden av skjermen din...hvis du skal ha vegg-høyttalere...
    sett på noen avstands-stykker på baksiden av denne platen, og fest den på veggen...
    Da kan du lage hull rett bak skjermen til power og signal, og trekke disse kablene på baksiden av brettet ditt.

Kan jo bli fint hvis du bruker en litt spennende tresort av noe slag...Eik er fint, men dyrt...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips! SKal jobbe litt med snekkerferdighetene, men jeg tror det vil bli veldig bra med løsningen du foreslår der! Har sett noe lignende på en rack-løsning i lyd og bilde og det så veldig fint ut. Takk skal du ha :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •