DELL 26" LVD TV (W2600)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DELL 26" LVD TV (W2600)

Noen som kjenner til Dell W2600 26" LCD TV???

http://www1.euro.dell.com/content/pr...l=no&s=dhs

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som har sett denne TV'n???

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette var dårlig. Så mange kunnskapsrike mennesker, men ingen som har sett dette produktet.

Newcomer colaboy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi hadde denne tv`en til demo her på jobben, dette i forbindelse med ny "hjemme pc avtale". Husker at bildet IKKE var bra i det hele tatt, ved visning av film fra dvd spiller. Ved kjøring av medie fra pc, så var det ok.
    Hadde selv kjempe lyst på denne skjermen, men etter demoen så takket jeg nei takk.

Finnes langt bedre alternativer fra Panasonic og QPvision.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp pakket ned lillebroren (19") til den du lurer på. Er på leting etter en liten widescreen TV og var spent på hva denne kunne by på.

Var ikke fornøyd med bildet med TV signaler. Det virket som om tuneren ikke var spesielt god. Har ikke problemer med dårlige signaler med min gamle TV, men denne klarte så vidt å prestere bildet uten snø og støy på 3 av 16 kanaler. Gjorde ikke saken noe bedre at lyd og bilde ikke var i sync.

En annen sak som var forholdsvis plagsomt er at TVen ikke er 16:9, men 15:9. Resultatet var at det ikke på noen som helst måte var mulig å få et TVbilde som hadde riktige proposjoner uansett hva man valgte av bildemodus og uansett hva sendingen var. TVen er fysisk ikke mulig å få riktige proposjoner på når den innebygde tuneren benyttes.

Dette er hovedgrunnen til at den nå går tilbake. Forsøkte å forklare problemet til Dell, men det var ingen som skjønte poenget. Det eneste de fikk med seg var at jeg ikke var fornøyd med Tven og de ordnet raskt en retur.

Tok i etterkant en titt på brukerforumet til Dell og der er det mange som heller ikke er alt for fornøyd med disse modellene. Det er mye rart å lese, men stort sett alle er fornøyd med disse brukt som PC skjerm.

Det virker som Dell ikke helt har klart overgangen til TV-leverandør i Europa hvor vi fortsatt i stor grad benytter gode gamle sendinger og den innebygde tuneren. Det var mange fra USA som gav gode tilbakemeldinger på disse modellene med HDTV sendinger.

Min anbefaling vil i alle fall være å styre unna. Dette er ingenting å bruke pengene på dersom den kjøpes inn for å brukes som TV. Håper det finnes noen gode LCD TVer der ute i størrelsen 19"-23", jeg er i alle fall på leting.

Gøran

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •