Metz

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Metz

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Metz

Hei forumet!

Kjenner noen til noe om Metz... ...som har et 42" plastma-tv på markedet (for den som leter litt).

http://www.metz.de/en/home_entertain...tv_42.229.html

Koster rundt 24 000 NOK - - -

Anything - anyone?

(Min 5 år gamle 32" 16:9 fra Philips gikk i svart - 2 mnd etter reklamasjonsfristens utløp... Philips: "Også en Mercedez til 500 000 kan slutte å gå". Takk til Philips og ha-det-bra. Alt mellom 13 og 25 000 er av interesse, LCD eller plasma - men skjermen må IKKE være mindre enn 32", helst noe mer... Forslag?)

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metz laget noen knallgode crt tv'er for noen år siden. Hvordan de er på plasma vet jeg ikke, men tror ikke de har begynt å produsere søppel over natten.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Skal ikke være for påståelig, men Metz skjermen ligner fælt på en skjerm som heter: Luxor, Elfunk og Force.

Hvis det viser seg å være samme skjermen er den definitivt ikke vært 24000 kr, da hadde jeg heller kjøpt meg noe annet.

"Klone 1"??? "klone 2"??

Første inntrykket mitt var ihverfall at de var påfalende like, men det kan være store forskjeller på bildebandling og bildekvalitet selv om det ytre er "likt" :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •