Loewe Xelos 42 HD plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Loewe Xelos 42 HD plasma

Noen meninger om denne ???

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Loewe er sammens med bl.a. Pioneer om den nye "HD Ready" standarden, så de er vel neppe dårligere enn Pioneer.

Men, hos Loewe er det vel designet du betaler for? De streber vel etter samme imaget som B&O.

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg skulle velge en plasma gikk for den absolutte beste og dette er uten tvil pioneer. De har vært i plasma gamet siden 96 og har da 9 års erfaring med plasma. Loewe derimot har kun kommet på markedet den siste tiden og er ikke på langt nær så inne i gamet osm pioneer. Og det er litt som nordland70 sier, man betaler ganske mye for at det skal være en Loewe. Da kunne man like godt gått for en BO plasma som er enda bedre utseende messig.

Mitt råd er 43"/50"/61" Pioneer plasma det beste bildet på markedet og den ser ganske pen ut i tillegg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel...

Loewe 42" plasma: Kr. 45000,-
    B&O 42 plasma: 180000,- (Panasonic PW6)

Så det så...

C

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk anledning til å se denne Loewe Xelos A 42 i går hos en kollega. Den var meeeeeget bra. Det ble vist bilder både fra DVD-spiller og HTPC med henholdsvis DVI og HDMI-kabel. DVD-filmer som f.eks LOTR EE, The Incredibles og Open Range ble spilt fra en Arcam DV79. HTPC'en (som jeg ikke vet spec's på) leverte diverse HD-materiale. Alt dette med utrolig skarpe og detaljerte bilder.
    Dette var langt bedre enn noen plasma jeg har sett tidligere, selv om jeg nok ikke har det meste på markedet (har dog sett "hovedkonkurrentene" fra Pioneer og Panasonic). Eieren av denne hjemmekinoen, derimot, har studert markedet lenge for å finne den beste plasma'en. Han hadde nærmest bestemt seg for Eisa-vinneren Pioneer's 43" (PDP-435HDE), før han fikk se Xelos'en live.

At bildet ble presentert sammen med stooor lyd fra Arcam AVR 300 receiver med JMlab Electra i et 5.1-oppsett (frontene bi-ampet), trakk absolutt ikke ned intrykket :wink:

Så hvis du er ute etter plasma-TV i denne prisklassen, så bør du absolutt vurdere å sammenligne de forskjellige modellene live om du har mulighet, framfor å gå for den som "skal være best".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •