Kan noen si no om dette 32" LCD TV: Samsung LW32A33W - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Sitat Opprinnelig postet av pkf

En annen ting. Samsung sin hjemmeside i Belgia oppgir 16ms responstid.
    Det er det mest offisielle jeg har funnet. Se her: http://www.samsung.com/be-nl/product...v/lw32a33w.asp

Tror det ikke før jeg ser det,men VISST det er tilfelle med 16ms da sliter jeg med min nyinnkjøpte benq 23" (16ms) til 12.500.-

det må være trykkfeil tror jeg, er jo bare 2mnd siden de klarte å lage 16ms på 23" nekter å tro det sorry :shock:
    2mnd ? Tviler jeg meget sterkt på. Jeg har solgt flere Viewsonic VP231W skjermer, dette er 23" widescreen 1920x1200. Disse er også oppgitt til 16ms og koster omtrent 16.500,-.

Har søkt litt på denne Samsung-skjermen og det står 14ms omtrent overalt, botsett fra noen få steder som oppgir den til 16ms.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jkirkebo

2mnd ? Tviler jeg meget sterkt på....

Jeg kjøpte min benq 19" i november 04,da hadde hverkan mamoz mpx eller komplett noen 23" inne med 16ms.
    Jeg kjøpte min for ca 1(2) (mnd siden hos mpx,det var første jeg fant med 16ms,hadde noen andre hatt den i november 04 så hadde jeg klart kjøpt den da !

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jkirkebo

2mnd ? Tviler jeg meget sterkt på....

Jeg kjøpte min benq 19" i november 04,da hadde hverkan mamoz mpx eller komplett noen 23" inne med 16ms.
    Jeg kjøpte min for ca 1(2) (mnd siden hos mpx,det var første jeg fant med 16ms,hadde noen andre hatt den i november 04 så hadde jeg klart kjøpt den da !
    Vel, Viewsonicen har ihvertfall vært på markedet en stund. Hvilke nettbutikker som har hatt den på lager til hvilken tid vet jeg ikke, men den har nok stort sett vært bestillingsvare. Jeg har ihvertfall måttet vente et par uker på hvert eksemplar.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som dere er inne på er hovedforskjellene på apparatene av design og tilkoblingsmessig art. LE32a41 har det beste av hva man trenger, men a33 er en drøm også bakfra. Hastigheten på panelet er i følge min informasjon <12ms, men jeg registrerer at det står 14ms på den franske siden. (skal nevne dette for herrene i Samsung når jeg er nedover på Cebit, vi må bli flinkere til å være enige med hverandre på produktinfo) (Prøvde å legge ved en pdf med specs, men det gikk ikke)

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Philips og Sharp har hatt LCD-tv-er på 32" med responstid < 16ms på markedet det siste året. 32PF9986 har f.eks. responstid på 12ms og kom for 1 år siden.

Det kan nok være at markedet for LCD PC-skjermer ikke direkte kan overføres til LCD-TV markedet hvor responstid er helt kritisk.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akseln

Både Philips og Sharp har hatt LCD-tv-er på 32" med responstid < 16ms på markedet det siste året. 32PF9986 har f.eks. responstid på 12ms og kom for 1 år siden.
    Javel men da snakker vi vel om høy pris åsså da ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan

Har lagt inn en bestilling hos Itbutikken på denne skjermen.

så da får man bare smøre seg med tålmodighet og vente på den skal dukke opp da

vannvittig bra pris da

mvh

Tom

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akseln

Det kan nok være at markedet for LCD PC-skjermer ikke direkte kan overføres til LCD-TV markedet hvor responstid er helt kritisk.

Det har du nok helt rett i akseln,er sikker på at det ikke kan sammenlignes direkte. Skjermen jeg har er anbefalt å bruke 1920x1200, (85Hz) kan gå til 2048x1536.
    Dette må jeg finne ut av kvikt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pstraums
    Som dere er inne på er hovedforskjellene på apparatene av design og tilkoblingsmessig art. LE32a41 har det beste av hva man trenger, men a33 er en drøm også bakfra. Hastigheten på panelet er i følge min informasjon <12ms, men jeg registrerer at det står 14ms på den franske siden. (skal nevne dette for herrene i Samsung når jeg er nedover på Cebit, vi må bli flinkere til å være enige med hverandre på produktinfo) (Prøvde å legge ved en pdf med specs, men det gikk ikke)
    Takk for svar. Men om du skulle anbefale helt konkret skjerm til mitt bruk (se tidligere innlegg i denne tråd) - hvilken av disse to ville du valgt? Har forskjellen i oppløsning noe å si? Er begge såkalt HDTV-klare?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La inn en bestilling på 32A33W-en, så får vi se. Skal komme inn på lager 11.3. Regner med å raskt få tilbakemelding om tilbudet er korrekt. Kan jo være at de selger ut et restlager fra importør i Danmark for å gjøre plass til en ny modell. Uansett er min vurdering at her får man sinsykt mye for pengene.

Edit: Komplett sier også 14ms som responstid på denne skjermen. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=...;view=detailed

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så også dette fantastiske tilbudet så jeg har bestillt en jeg også.

Er det noen som har vært i kontakt med itbutikken og hørt om dette tilbudet er reellt eller om det er en trykkfeil?

Prisen har jo vært stabil i 3 uker iflg itbutikken.

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også inne en bestilling, og fikk nettopp følgende info fra itbutikken, "de kan ikke skaffe den mere. Prisen er steget til lidt over 20.000DKR."

:cry:

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk samme beskjed. De har nok bare oppdaget blunderen :-) I vilkårene tar de jo forbehold om feil, så vi kan nok ikke kreve at de leverer.

.. og så var det jo for godt til å være sant :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0