Valgets kvaler (svar da nerder!!)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kvaler (svar da nerder!!)

Hei!

Jeg er nok en grønn amatør som søker dere tv-nerders oppmerksomhet da lysten på en fet og forholdsvis stor skjerm er blitt for stor til at jeg klarer å mostå fristelsen. Så hva skal man gjøre?

Jeg har brukt noen timer på å "lete rundt", jeg har også bladd gjennom trådene her og er ikke fullt så dum som jeg utgir meg for å være. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke 25 000,- +/-, TVen må være 36-37" - 42-43".

LG sin PY10 er den jeg er mest frista av, men prisen er voksen med bare en aktør i markedet og jeg er rimelig sikker på at mer-kostnaden det valget vil ha ikke rettferdigjør kvalitetsforskjellen. Panasonic sin 42" har jeg lest mye godt om, den er dog ikke det peneste møbelet jeg har sett. Jeg er ikke engang sikker på om jeg vil ha Plasma, jeg er blant annet småvak for Sony sin "KV36HQ100".

Så gi meg feedback i ei brenning på hva som er best bilde for 25 000 deromkring og samtidig et hyggelig møbel, samme om det er plasma, lcd, prosjeksjon, etc.

PS. Det må være merkbart større enn min "29 Widescreen som jeg har nå, så alt under "36 er out of the question.

Hilsen,

Jager

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Ja, det er aldri lett å bestemme seg!
    Jeg har ikke sett den LGen du prater om men har nettopp testet Sony sin 42M1, som du får for 27000 på Elnor. Ble ganske imponert!
    Men det er ikke sikkert du liker utseende.

http://www.sony.no/ShowProduct.do?si...oduct=KE-P42M1

C

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0