Sony KV32FQ86 - eller PANASONIC TX32PX10F ? Hjelp meg...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony KV32FQ86 - eller PANASONIC TX32PX10F ? Hjelp meg...

Begynner å bli litt frustrert av å være på jakt i TV-jungelen, men regner med jeg ikke er alene... :-)

Noen som har en formening om hvem av disse jeg burde velge? For og imot de to modellene?

Sony KV32FQ86 - 7995,-
    Panasonic TX32PX10F - 8995,-

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de bedre 32" jeg har sett den siste tiden. God 100HZ som gir minimalt med etterslep. Godt kjøp til 7995,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

KV32FQ86 - Den beste billedrørs TV´en jeg har sett!!!

Jeg kjøpte meg akkurat KV32FQ86 og er sinnsykt fornøyd. Bilde ble så skarpt det nesten ble for mye av det gode. Kjører den med RGB fr digital UPC dekoder og bildet er nydelig.

Kan anbefale KV32FQ86 på det sterkeste, særlig til den prisen. Elkjøp kjøper dein inn for 10.500,-kr så de taper masse penger på det tilbudet.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv KV32FQ86.

Syns tuneren er litt svak og i tillegg er det en del etterslep. Også dumt at det ikke går ann å slå av skarphetsfunksjonen.

Jeg kjøpte TV'n grunnet utsendet. 7995 er SVÆRT biliig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TV'n er i hus!

Det ble KV32FQ86. Foreløpig må jeg vel si meg fornøyd. Hadde tidligere en 6 år gammel LG 4:3 28" så det er en stor overgang vil jeg si. Ekstremt skarpt bilde, noe jeg ikke helt ennå har bestemt meg for om jeg liker eller ikke.....

Har også lagt merke til 2 horizontale linjer man ser godt på vanlig TV-kabel....tror det kun er der og ikke på DVD...så da har det vel med mine signaler å gjøre. Kjører vanlig kabel fra UPC, ingen digital-dekoder.

Konklusjonen må vel være at etter 2 dager er jeg meget godt fornøyd med denne TV'n til kr 7995,- Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg her har fått mye for penga...Når de i tillegg setter den opp med 2000,- dagen etter jeg kjøpte så smiler jeg bare...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: KV32FQ86 - Den beste billedrørs TV´en jeg har sett!!!

Sitat Opprinnelig postet av larserik1000
    Jeg kjøpte meg akkurat KV32FQ86 og er sinnsykt fornøyd. Bilde ble så skarpt det nesten ble for mye av det gode. Kjører den med RGB fr digital UPC dekoder og bildet er nydelig.

Kan anbefale KV32FQ86 på det sterkeste, særlig til den prisen. Elkjøp kjøper dein inn for 10.500,-kr så de taper masse penger på det tilbudet.
    Har du lagt merke til 2 horisontale streker når du ser på vanlig TV over kabel? Er dette vanlig? Er det noe jeg vil bli kvitt om jeg går over til digital tuner fra UPC istedenfor vanlig kabel?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Har selv KV32FQ86.

Syns tuneren er litt svak og i tillegg er det en del etterslep. Også dumt at det ikke går ann å slå av skarphetsfunksjonen.

Jeg kjøpte TV'n grunnet utsendet. 7995 er SVÆRT biliig.
    Fikk den for 7995,- De satte opp prisen til 9995,- dagen etter så jeg har kanskje gjort et ok kjøp!? Enig i at det burde være mulig å slå av skarphetsfunksjonen, men det er kanskje en vanesak?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony Trinitron bilderør har alltid hatt to horisontale striper, men jeg trodde man måtte sitte med nesa inn i TVn for å se de.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffen
    Sony Trinitron bilderør har alltid hatt to horisontale striper, men jeg trodde man måtte sitte med nesa inn i TVn for å se de.
    I dette tilfellet er det ikke snakk om disse stripene. De er uansett ikke synbar på denne TV'n. Her er det snakk om striper som beveger seg og ikke er konstant på alle kilder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •