tysk plasma tv med 1280x780 oppløsning

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tysk plasma tv med 1280x780 oppløsning

Hei igjen. Har forsøkt meg på denne siden tidligere. Har kjøpt en schneider vm901 plasma 42". Lurte på om det er noen andre her ute som har tilsvarende som kan utveksle erfaringer. I følge spesifikasjonene er den HDTV kompatibel og har oppløsning 1280x780. Er egentlig veldig fornøyd med denne. Har noen andre hørt om denne???

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tviler på at den oppløsningen er rett. Ingen andre apparater som har slik oppløsning.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er merkelig det der, at de ikke produserer HD-plasmaer under 50". Skulle tro det lot seg gjøre å lage et 1280x720 45" panel elns ?

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dette hørtes rart ut jeg også, men det står faktisk på disse sidene som jeg linker til at den har 1280 x 768 oppløsning. Kan jo være skrivefeil og at det egentlig er 1024x768 som alle andre "høyoppløste" 42" Plasmaer.
    Linker:
    http://www.cyberport.de/webshop/cybe...amp;FINANZING=
    http://www.digitalo.de/deeplink.php?...amp;EXT=Idealo

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har etter endel googling heller ikke funnet noe som tyder på at oppløsningen er noe annet enn 1280x768. Dessverre er kontrasten bare på 1000:1 så den er uansett ikke noe å trakte etter...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at noen svarte. Jeg har ikke mye greie på dette, men har også sjekket tyske nettsider og funnet at det samme. I forretningen jeg kjøpte den var de ikke klar over dette. Jeg synes at bildet er bra selv om kontrastforholdene er 1000:1. Og jeg har analogt tv signal i tillegg. Men har vel ikke sett så mye bra antagelig. Blir det mye bedre med parabolsignal??? Hvis jeg kjøper en DVD spiller med DVI utgang og kopler denne i Tven vil jeg merke signifikant endring med bruk av dvd???

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av royboy
    Fint at noen svarte. Jeg har ikke mye greie på dette, men har også sjekket tyske nettsider og funnet at det samme. I forretningen jeg kjøpte den var de ikke klar over dette. Jeg synes at bildet er bra selv om kontrastforholdene er 1000:1. Og jeg har analogt tv signal i tillegg. Men har vel ikke sett så mye bra antagelig. Blir det mye bedre med parabolsignal??? Hvis jeg kjøper en DVD spiller med DVI utgang og kopler denne i Tven vil jeg merke signifikant endring med bruk av dvd???
    Problemet med lav kontrast kommer vel helst ved filmtitting i et relativt mørkt rom. Om du ser på dagsrevyen i et fullt opplyst rom merker du neppe mye forskjell.

Digital parabol er _mye_ bedre enn analog kabel-tv, forutsatt at paraboltuneren er av en god type. Endel av disse "leietunerne" er dessverre komplett ræva, det samme gjelder diverse 1-krones tilbuddsaker. Du får det du betaler for...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •