Så etter noen dager med dette apparatet har jeg gjort meg opp min personlige mening:

Førsteinntrykket i butikken var at bildet er klart bedre enn lcd-tv opp til 20000,- etter å ha pakket opp tv'n hjemme var førsteinntrykket bra. Er klart man er svært kritisk til en ny tv de første dagene, og konkludere med at en god crt-tv er klart mye bedre, hadde ikke forventet noe annet egentlig.

Så, ved tv-signal er faktisk bildet overraskende kurrant i forhold til signalet jeg har. Skuffelsen kom egentlig i det jeg begynte å teste ut dvd-er. Landskap og slikt blir veldig bra, men close-up ansikter samt sterke farger graderer seg mye. Akkurat som å se ett turkart, klart skille mellom nyanser. Er ikke godt å si om dette vil bedre seg ved å bruke en bedre scart/rgb, men er skuffende.

Xbox-spilling er ett tema for seg selv. Forsinkelsen på bildet er markant. Spesielt på eks. Halo, reaksjonstiden på skjermen er merkbar.

Rent lydmessig så er faktisk de innebygde høyttalerne i tv'en utrolig bra i forhold til mye annet jeg har hørt.

Menyene er greie og oversiktlige

Så min mening om dette apparatet er litt splittet. Får se med tiden om jeg beholder eller returnerer det.

Andre personers mening om 37pf9946 mottas med takk.

Det samme gjelder hjelp angående temaet forsinkelse på xbox.. Vil en rgbscart hjelpe på ?

Og vil en veldig god dvd-spiller med samme type kabel kunne hjelpe på farge"utsmøringen" ?