Loewe 5381 ZW

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13

Tråd: Loewe 5381 ZW

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Loewe 5381 ZW

Hei!

Har tenkt å kjøpe et nytt tv, det skal helst være et bra tv med bra bilde til en rimelig pris. Er på utkikk etter 32" widescreen, og ramlet over et Loewe 5381 ZW tv til 6998,- .

Er dette noe å statse på? Er det dyrt eller billig? Har letet en del på nettet etter dette, men finner ikke så veldig mye om det... Har dere noen tips eller anbefalinger om andre tver til denne prisklassen? Tenkte på mellom 6-8000 kr.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du snakker om et helt nytt tv nå.

Om ikke jeg tar helt feil så er det en Xelos, samme som jeg har hjemme. Jeg er kjempefornøyd med denne. Bildet er meget bra. Billedrøret er ikke helt flatt, men på denne måten blir kassen bak skjermen veldig liten. Det er heldigvis ikke en stor ramme rundt skjermen, og derfor blir ikke tv'en ruvende.

Xelos'en har kostet kr. 14.990,-. Siste tilbudet jeg har sett tidligere var 9.500,-, og det var da jeg kjøpte mitt. Kr. 6.998,- høres ut som en meget bra pris, du vil neppe finne noe bedre i den prisklassen. Hvor fikk du dette tilbudet?

Kjøpte grafittfarge selv, da jeg liker best sort kant rundt skjermen. Føles som om bildet kommer bedre frem da, og dessuten er resten av anlegget mitt også sort.

Er grei meny å sette seg inn i, alt gjøres fra fjernkontrollen med informasjonsknapp for hvis man er i tvil om funksjonen til de forskjellige tingene.

Lyden har jeg ikke testet noe særlig ut, men denne er mer enn god nok. Vibrasjoner eller ulyder fra chassiset finnes ikke.

Eneste ankepunktet som noen henger seg opp i er at det bare er 390 sider text-tv. Holder greit for meg. Kan også legge inn personlige sider.

Kan absolutt anbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjempebra!

Hei igjen!

Kjempe bra tilbakemelding, har gått rundt i hele dag og lurt på om jeg skulle kjøpe eller ikke...

Lurer fortsatt på en del ting, er det pip på det? Har det audio ut, hvor mange av og scart har det? Har lest noen plasser hvor det står at det har pip, mens andre plasser står det at det ikke har det, så jeg er litt forfjamset...

Så dette tilbudet i euronics, de hadde kun en tv igjen da jeg ringte i dag, så jeg fikk holde det av til i morgen, slik at jeg kunne forske litt mer på det

I annonsen deres stod det at det var pip, så er dette tilfelle??? Uansett, i morgen er det mitt

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Tror ikke det har PIP, men det har 3 scartinnganger hvor den siste tar komponentsignaler. Den har også lyd ut(RCA).

Loewe lager de desidert beste CRT TV-ene og dette høres billig ut.

Er det nytt ville jeg absolutt ha kjøpt det.
    Når jeg tenker meg om ville jeg ha kjøpt det hvis det er brukt også...

C

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... merkelig at de reklamerte for at det hadde pip da? Det var liksom det som stod i overskriften, og det som vekket oppmerksomhet...

Husker ikke helt hva det stod, men noe slikt at:
    Dette tv har bilde i bilde (pip), og når du først har blitt vant med det, kan du ikke være foruten det...

Og det stod til og med i overskriften... men tror jeg skal ha det alikevel.

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har PIP.

Se spesifikasjonene her

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett den før, og jeg har sett andre plasser at den har pip.. men har sett flere plasser at den ikke har pip, som f.eks. her:

http://loewe-butikken.no/xelos_5381_zw.htm

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener dette er samme Loewe som en kamerat har.
    Han har ihvertfall PIP på sin.

I følge en omtale jeg leste på www.prisjakt.nu har den PIP.

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja… Ser i spesifikasjonene på nett at det er forskjellige PIP-funksjoner. Jeg vet ikke forskjellen på disse, men man kan ihvertfall se på en kanal og få et mindre bilde oppe i hjørnet fra en av de andre kanalene. Veldig greit om det er et spes program man venter på, samtidig som man ser på en annen kanal. Men det er for min del svært lite brukt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er vel heller at den ikke har to tunere, så du får ikke sett på to kanaler samtidigt, hvis du ikke har satelitttuner da...

C

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nevnte tv, kjøpt den gang det kostet 15000 på hifi-klubben... Jeg har hverken tv-txt splitscreen eller pip på min. Jeg finner det i alle fall ikke! :wink:

Om det er noe jeg har gått glipp av hadde jeg satt pris på om noen fortalte meg hva...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg har nå fått det inn i huset, og det har alt som det stod at det skulle ha! Det har pip, to tunere, tre scart, av-ut, svideo og rca inn Er kjempe fornøyd, bildet er kjempe bra og jeg tror dette var absolutt verdt pengene!

Lurer fortsatt på en ting, det er mulig å installere en vga modul i det, hvordan blir pcbildet på tc'en, blir det bedre enn om man kopler det via svideo? Blir det så klart at man kan lese tekst og slik?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny TV. Tror du kan installere en VGA-modul, men oppløsningen er begrenset til 640 x 480...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •