Panasonic TH-37PW7EXJ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-37PW7EXJ

Ettersom jeg har forstått, og lest litt rundt nå. Så er dette nye generasjon plasma panel fra panasonic. Som tar over for PA30 og den serien der. Eller dette bare en helt annen serie? Så liksom ikke de helt store forskjellene på specsa jeg. Noen som har sett denne i action?

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Søk på forumet så finner du flere tråder ang den TVèn!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja vel? Søkte både før og etter jeg la inn posten jeg. Før fant jeg ingen ting, og nå finner jeg kun min egen post. Men kan du diske opp med en link, så leser jeg med glede

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PW7 har det samme panelet som PA-serien, men bildeprosessoren er annerledes. PW-Serien er proffskjermer så du må kjøpe de inngangskortene du trenger og du vil heller ikke få Tekst-TV, hvis du ikke har det på videomaskinen eller evt. på den eksterne tuneren som jeg ikke anbefaler at du kjøper.

C

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pio434
    PW7 har det samme panelet som PA-serien, men bildeprosessoren er annerledes. PW-Serien er proffskjermer så du må kjøpe de inngangskortene du trenger og du vil heller ikke få Tekst-TV, hvis du ikke har det på videomaskinen eller evt. på den eksterne tuneren som jeg ikke anbefaler at du kjøper.

C
    Jeg har kikket på denne skjermen. Hvorfor anbefaler du ikke å kjøpe tuneren??

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Fordi det er en analog tuner.
    Denne tuneren har en mye dårligere bildeprosessor enn den som er i skjermen. Så for å slippe å gå gjennom et komponent som forverrer originalsignaler, er det mye bedre å gå direkte inn i skjermen, via de evt. kortene du kjøper. Hvis du trenger tuner for analoge TV-kanaler ville jeg heller brukt den evt. videospilleren du har, slik at du kan kjøre DVD-spilleren direkte inn i skjermen.

Pioneer sin eksterne tuner er mye bedre enn Panasonic sin (som begynner å bli gammel) og er heldigital.

Den beste løsningen er å kjøpe en enda bedre prosessor, som f.eks iScan, for å få enda bedre prosessering enn hva skjermen klarer.
    Men disse har sjeldent innebygd tuner.

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger et par tråder ute på 42 tommeren, samme TV. Snakket med Pana i dag ang den TVèn. Pana skal slutte med PW serien, nå sliter de med å skaffe tilkoblings kort til å sette i TVèn. Så pr i dag må man kjøpe den tuneren som "hører" til PW7, de hadde ikke ett eneste kort på lager. Alternativet kan jo være om man får kjøpt de kortene fra andre steder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic har hatt leveringsproblemer på RCA kort en stund, og nå klarer de ikke å levere BNC kort heller. Dette sier noe om hvor populære disse skjermene er på verdensbasis. Denne tuneren derimot, er en sak som er fabrikkert for oss europeere, og er en grei tekst TV maskin og lite mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kort oppsummert, så er det fortsatt gunstigst å kjøpe PA37? Virker jo som det blir endel ekstrautgifter med den her da.

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du må ha divserse kort/tuner og vegg/bord stativ i tilleg, så det baller på seg litt :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •