Fordele parabolen på flere tver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fordele parabolen på flere tver

Hallo! Lurer på hva jeg må gjøre for å få parabol signalene til flere tver. Hva trenger jeg da? Vet sånn ca at jeg må ha en til dekoder men hva ellers?

Takk for svar!

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må også skifte LNB'er (hoder), til noen som har to utganger. Regner med de du har nå bare har en utgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jepp

og vil anbefale ein tuner som støtter card sharing...slik som humax 5400,samsung 9500 patcha,eller DB på den måte så "sparer" du ein del på kort avgifter,da kan du betale får 1 kort og bruke det på dei andre tuneren du har i huse....er ikkje så veldig dyrt får LNB med 2 utganger så sliper du og gjøre som eg har gjort hjemme 4 paraboler...hehe force 55cm med lnb med 2 utganger på fungere veldig bra per i dag er det kun DB og nokia (scsi) på rene "tunere" som har mulighet får HTDV.(nokia fungere som dvb kort eller ta den opp og så vise den) DB må du koble enten opp med ein pc eller ein x-box pga db er ikkje "kraftig" nok til og vise HDTV kommer "snart" ein ny DB med DVI og HDTV support skal vis kjøre samme OS men time will show,ein annen mulighet er og kjøpe skystar kort som fungere veldig bra,vis du har httpc vil eg anbefale det,fungere veldig bra med orginal kort og "andre" løsninger støtter og HDTV vis du har ein bra prossesor skystar 1 kort har "innbegd" mpeg2 så den krever ikkje noe sykt skjerm kort men skystar 2 krever ein del,ja parabol er eit omeråde med mange "muligheter" har sjølv 3 tunere hjemme
    vis du er "veldig" intrisert i parabol anbefaler eg npf

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •