Edit :-
Og flott er den også !
Fikk den avtalt pris (se under). HFK mener de kommer ikke til å ta den inntil Norge pga for antageligvis for høy pris. Andre steder (på nettet) er den over 30.000. I hvert fall foreløpig selger de GD1 til GA3/GA4 pris da GA3/GA4 er utsolgt over hele Europa. Hvis det er noen andre der ute som vil har tilsvarende; snakk med Espen ved HFK/Grensen. :lol:
---------------------------------------------
Etter 6 mnd tenketid og mye lesing i diverse forumer osv er jeg i gang med mitt første anlegg! Første kjøp skulle har vært en LC-32GA4E men mannen hos HFK mente de var utsolgt i hele Europa. Sa ja til en LC32GD1 da han tilby den til samme pris - 22.998 ! Den kommer på onsdag 19.01.
Her er den hos Sharp UK :-
http://www.sharp.co.uk/products/product.asp?id=902

Planlegger videre film fra DVD-brenner i PC med bilde via DVI til TV'en og lyd via SPDIF til en Yamaha RX-V650 (Ljudia, neste uke). Musikk blir fra min NAD C541 direkte til RX-V650. Høyttaler fra B&W - har 2 stk 601 S1'er (10 år gamle), planlegger B&W sub, bak, senter.

Er dette en bra oppsett eller er jeg ut på bærtur !

Lurer også på om dette med bilde størrelse (resolusjon) med PC som film kilde. Får jeg 1366x768 via DVI som plug-&-play eller må jeg mekke det til på en eller annen måte ? Hvordan funker powerstrip f.eks ?

PC'en er ikke bestilt ennå (kanskje i løpet av helgen) men har tenkt :-
- Komplett Media Station
- Silverstone SST-LC01 kabinett.
- NorthQ Strømforsyning Silent 400W strømforsyning
- MSI K8N NEO Platinum Edition hovedkort
- AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754 prosessor
- Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB DDR minne
- Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256MB skjermkort
- Samsung SpinPoint P80 160GB harddisk
- NEC ND-3500 DVD±RW brenner
- Pinnacle Media Center PCTV kort (for å kunne ta opp TV til harddisk)

Er ikke i mot å bytte ut NAD CD'en for en frittstående DVD hvis å gå PC/DVD veien er helt dumt. Forslag ?

Håper noen kan hjelpe meg med alt eller bare litt av dette ! :?