Orion LB3200 32"LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Orion LB3200 32"LCD

Hej,
    Jeg påtænker at købe et Orion LB3200 32"LCD. Kan ikke finde nogen omtaler eller tests af denne model og vil derfor gerne høre om der er nogen som bidrage med noget positivt / negativt at sige om denne model.

Hvordan med visning af sort og farver - hvilken katagori, billig medion eller Philips ambilight?
    Er den følsom med hensyn til kvaliteten af signalkilden?

Skal tilsluttes kabel TVnet og DVD med progressiv scan (Ikke købt endnu)

Tak for alle tilbagemeldinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Orion 32"

Jeg kjøpte denne LCD TV'n for en måned siden. Jeg må si at jeg stort sett er fornøyd. Som TV fungerer den fint, men den er litt følsom på inngående signal. Jeg har kabelTV og jeg ser utrolig stor forskjell på kvaliteten på de forskjellige kanalene. Men med digitale signaler (For eksempel fra DVD eller PC) er bildet het fantastisk bra.
    Jeg bruker TV'n også som PC skjerm til min stuePC. Bildet er upåklagelig, og den fungerer helt suverent til spill!

Og den er meget pen å se på. Helt sort og enkel!

Det eneste jeg egentlig har å utsette på denne er at kanakskifte går noe tregt. Spesiellt mellom AV kanalene og Multimediakanalene. Det er ikke mulig å gå direkte til de forskjellige multmediakanalene. Skal du skifte fra TV til PC som står på DVI inngangen må man bla seg gjennom alle de andre 4 inngangene først, og når det tar to sekunder å bytte kanal på disse inngangene er det litt kjedelig!
    Det er ikke vanlig Phono inngang! Bare RGB.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •